kriitika
#13

veiko Kirjutas:Lugesin foorumist kiitvaid kommentaare talveralli kohta. No väga lahe muidugi, aga aastast 65 pärit Mersuga ma sellisele rallile ei tule. Hakkab nagu kahju natukene. Mulle tundub, klubi UNIC kalendris pole ühtegi tõelist vana-autodele suunatud üritust, mis jõuaks laiema auditooriumi huviorbiiti. Laat Kurtnas pole nagu see, mida silmas pean. Vanasõidukid Narvas - ei saa pointist aru. Vanu autosid võib kohata ainult pulmasõite tegemas ja veel imekombel linnavahel kruisimas, kui päike paistab ja õhuniiskus on sobival tasemel. Osa tehnikast on ju ka nii vana ja väärtuslik, et seda ei liigutata enam ka pilvitu ilmaga. Selline üritus tõstaks ka selle hobi populaarsust. Usun, et huvilisi oleks nii osavõtjate kui ka vaatajate poolel.

Meeldivat töönädalat soovides,
Veiko

Kuigi Piibur on absoluutselt KÕIK juba ära öelnud, tahaks pisut kaitsta nii meie klubi nimega UNIC kui ka teisi korraldajaid. Ja panna vastu pead jobukarjale, kes läbi kiilaneva peanaha vingub, et tema megagigahüperkalli sõidukiga EI SAA SÕITA Mida fa...i, Eestis ei ole põhimõtteliselt veel mitte ühtegi sellist autot, mille väärtus oleks nii suur, et temaga sõitmine kuidagigi autole kahjustavalt mõjuks. Sellised mittesõidetavad autod on vanad võidusõiduautod, kasvõi meile tuntud Auto-Union. Need autod on projekteeritud väga väikesele läbisõidule ja tõesti pole mõtet neid enam eriti sõitmisega kiusata. Las seisavad muuseumis. Muud autod on KÕIK ehitatud sadade tuhandete läbimiseks, eriti autod, mis valmistatud peale 30daid aastaid. Erandi võiks teha veel mõnele eriti haruldasele autole, nagu ET600(vihje Smile ) vms. Ja kui nüüd võtta esimene toimunud Talveralli, siis Didõki DS\'i pandud aeg, töö hulk, raha ja armastus on kordi suurem, kui mingisse suvalisse Mersusse - sest keegi pole näinud ei autot ega kedagi, pildimaterjalist rääkimata. Aga see ei keelanud Sergeil rajult rallimast sadu kilomeetreid kiilasjääl ja silmini poris. Ja pühapäeval joodikut(s.o. mind) auto ülimugaval tagaistmel Prantsuse Presidendi kombel lösutavas asendis Narva-Jõesuust Tallinnasse tagasi transportimast. Ja vat sellised mehed-autod promovad vanatehnikaliikumist, mitte kusagil suvalistes nurgatagustes nillivad vennad. Enne kulutan kolme kuu jagu ööaega järgmist rallit välja mõeldes ja orgunnides Didõki, Piiburi ning paljude teiste ka siin treadis sõnavõtnute pärast, kui kasvõi kolm tundi mingi mõttetu \"ülla eesmärgi\" peale, mis mitte kuhugi ei vii. Kogu maailma vanatehnika harrastus seisab paljuski showlikusel ja kui seda ei viittsita teha, pole mingi staatilise väljapaneku tegemisel mingit mõtet. USA ja Euroopas surevad järjest muuseumid välja. Aga rallidel on nii osalejaid, sponsoreid kui pealtvaatajaid. JA sõidavad ikka väga kostümeeritud inimesed hirmkallitel vanakestel.

Priit@pissed off vingujatest. Mujal ilmas ei pooda ennast üles, kui vanaautorallil Bugattid ja Maseratid üle kurgi keeratakse, Ferrari-Porsche puhul ei pilgutata isegi silma. Aga meil siin ei saada 65 aasta Mersuga sõidetud tavalisel lumisel talvisel teel.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
kriitika - Autor: veiko - 08-03-2004, 14:02 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne