12-04-2015, 16:10 PM
Kus juba on, sinna tuleb juurde.
Mõni aeg tagasi sai soetatud üks autoroller olemasolevale lisaks. Võetud sai ta just seepärast, et tegu sisuliselt mõne mootoripotsu teinud uueväärse asjaga. Sellele viitavad rehvide seisund, samuti igasugu hoobade, liigendite, hammasrataste jne olukord. Ka on mootorikate täielikult ratsimata. Tavaliselt on igalepoole lõigatud avasid sisse, et paigaldada starterit vms. Ka komplektsuse poolelt tundub nagu kõik olemas olevat.
Negatiivse poole pealt on ilmselt aastaid väljas seisnud ja suht rebaseks läinud. Aga materjali on järgi veel küllaga.
Pirka pealt lugedes on asi aastast 91. Huvitav on veel see, et mudeliks on märgitud ET-1.0 tavapärase ET-1.5 asemel. Ka täismassi number on 500Kg võrra vähenenud, kuigi raami detailide paksust võrreldes on kõik sama ET-1.5-ga.
Esialgne plaan on võtta asi kõik laiali ja raam koos katetega saata liivapritsi. Seejärel värv selga ja kõik kokku ning jätta võimalikult originaalilähedaseks.
Mõni aeg tagasi sai soetatud üks autoroller olemasolevale lisaks. Võetud sai ta just seepärast, et tegu sisuliselt mõne mootoripotsu teinud uueväärse asjaga. Sellele viitavad rehvide seisund, samuti igasugu hoobade, liigendite, hammasrataste jne olukord. Ka on mootorikate täielikult ratsimata. Tavaliselt on igalepoole lõigatud avasid sisse, et paigaldada starterit vms. Ka komplektsuse poolelt tundub nagu kõik olemas olevat.
Negatiivse poole pealt on ilmselt aastaid väljas seisnud ja suht rebaseks läinud. Aga materjali on järgi veel küllaga.
Pirka pealt lugedes on asi aastast 91. Huvitav on veel see, et mudeliks on märgitud ET-1.0 tavapärase ET-1.5 asemel. Ka täismassi number on 500Kg võrra vähenenud, kuigi raami detailide paksust võrreldes on kõik sama ET-1.5-ga.
Esialgne plaan on võtta asi kõik laiali ja raam koos katetega saata liivapritsi. Seejärel värv selga ja kõik kokku ning jätta võimalikult originaalilähedaseks.