13-04-2015, 10:47 AM
(13-04-2015, 10:33 AM)Daff Kirjutas: Ei maksa seda tsentrifuugi nii maha ka teha. Miks Scania tänase päevani toodab oma mootoreid tsentrifuugiga kui see nii s....t on?
Maailm peabki olema mitmekesine.
Kasulikust ja kahjulikust näitab asjale aeg. Samamoodi võib kiita valimislubadusi ja siis lõpptulemust. Tahetakse head aga tulemus....
See, et mingi asja puhastus ei maksa midagi, see pole piisav argument, asja kasulikusest.
Kas keegi julgeb vene tehnika kvaliteeti arvesse võttes garanteerida, et see tsentrifuug töötab 100% alates esimesest masina väntvõllipöördest, kuni utiliseerimiseni. (reaalselt tänapäeval seal jutti töötades 10 000 töötundi juures. Potipõllumehel kärvab vene tehnika juba 3000tt juures ära, millest 2/3 on majandus töötanud ja 1/3 viimase 25aasta jooksul )
Filtri eelis on see, et ta töötab koheselt. See, kas ta terve õli läbi laseb on jah küsitav. Kuid mootor teeb minutis 1800pööret ja selle ajaga ajab ta ikka terve õli filtrist läbi, et kõik lahtised osakesed kinni püüda. Samal ajal võib väita, et tsentrifuug pole veel töölegi hakanud. Minu vihje ongi selles, et kui masin 8h jutti ja 5 päeva nädalas töötab - ei ole vahet kumb on. Aga kui masin töötab SARNASELT EESTI TEHNIKAPARGILE 100töötundi aastas siis on masna heaolu silmaspidades soovitatav tsentrifuug kuusakoski hunnikusse visata.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.