17-04-2015, 15:24 PM
(17-04-2015, 13:58 PM)oltsberg Kirjutas: Jah, probleeme jagub. Lahenduseks on vabajooksusidur a la jalgratas, iseasi, kust vajalike parameetritega sidurit leida.
...
Peast on läbi käinud ka puhtmehhaaniline lahendus. Tuleb leida vajalikud ülekandearvud ja konstrueerida "käigukast", mis kodustes tingimustes on kõige hõlpsamini teostatav kettülekande kujul. Aga taas: sel juhul on võimalik sõita vaid kindlalt edasi
Need mõned kilovatid annab suurema starteri pendiks kenasti üle. Aga vaid ühes suunas...
Kõige lollikindlam on püsivedu vedava ratta võllilt. Säti vaid ülekanded paika ja krõbista sõita. Kõrge kasuteguriga veel pealegi.

Valida on võll tiislitorus liigendiga pöördetelje tasapinnas (piirab pöördenurka) või vahevõll pöördeteljel (mis tekitab jälle suurepärase võimalsue igasugugusel jamal ajami vahele sattuda).
Hüdrostaadi plussiks on võimalus viia pöördemoment suvalisse kohta, kuna voolikutel on väänamisest ükskõik.
