19-04-2015, 10:39 AM
(19-04-2015, 10:17 AM)Tift Kirjutas: Berta mootoril on peal kütusepumba juures üks seade, mis reguleerib tõenäoliselt etteantavat kütust või mootori pöördeid ja sinna käib sisse ka jahutusvedelik, mis oma temperatuuriga mõjutab seal midagi, mootori pöördeid või segu vahekorda vms. Vahest on üks ots sellega seotud? On ju see Escordi mootor rahvakeeli ka Mazda mootoriks kutsutud....![]()
Sellel mootoril on kaks polti, mis piiravad gaasihoova käiku ja neist saab küll pöördeid reguleerida. Kas neile lisandub mingi automaatika, seda ma ei tea

Leidsin ühe video 1.8 escodti diisli kohta kus midagigi aru on saada. Mul on küll 1.6D aga tundub sarnane. Minumeelest läehvad need peenemad torud nii eest kui tagant siiski paisupaaki ja saavad ka enne seda veel kokku. Üks s_ tt asi on asja juures veel see, et mul ei ole sellele mootorile hammasrihma katet

Videos see koht on 1:40 - mis te arvate, et kas võib sellest edasisel ehitusel lähtuda?
https://www.youtube.com/watch?v=RL1-1AFELyc
Ma tahaks selle Martale hirmsasti ainult foorumi abiga elu sisse saada, et väita, et siin õpetatakse ka tumm laulma

