20-04-2015, 09:43 AM
(20-04-2015, 09:04 AM)motamees Kirjutas:Minu nähtud genekatel on kaks suuremat olnud tegelikult ühe väljaviigu kaks haru. Ilmselt selleks, et vähendada voolutihedust klemmil. Ning lähevad need ka erinevates suundades: üks skeemi ja teine starteri püsivooluklemmi kaudu akusse. Samasse skeemi siiski.(20-04-2015, 00:00 AM)Dexter Kirjutas: Seda ma vaatsin isegi punnissilmi http://www.ebay.co.uk/itm/ALTERNATOR-NEW...540a0cebb2
Kui nüüd täpsemalt geneka pealt vaadata, kas siis need kaks klemmi polnudki üks. Klemm U kujuline ja põhjast ühe neediga geneka külge ühendatud. Nii vähemasti mulle meenus teksti lugedes.
Väiksem on ergutus.
Kui on eraldi klemm veel, siis see võiks olla tahhomeetri jaoks.
Bensumootori korral loeb tahhomeeter tihtipeale süüteimpulsse, diiselmootoritel onkas eraldi andur, või (nagu eespool kirjutati) loetakse generaatori pöördeid.
Valutuim on leida sarnase mootoriga auto pealt tahho, kõik muud variandid tähendavad sobitamist.