21-04-2015, 07:39 AM
(20-04-2015, 23:07 PM)hannest Kirjutas: Ok, nüüd selline küsimus ja omal ka imelik, aga mis käiguga peab Belarussiga sõitma? Et siis just käigupoolitaja/vahekasti kang: kas see on nö vaikimisi mõeldud "tigu" või "jänes" peal? Spido/tahhomeeter näitab teatud käigu juures teatud kiirust, aga mis asendis vahekast selle juures mõeldud on? Eks ju vaba maa ja igaüks paneb mis käigu meeldib eksole, aga kumba varianti rohkem kasutatakse? Sest "jänes" on otsevõll ja tagurpidi käik on hea kiire, samas ei jõua 9. kohalt minna. Ja "tigu" on vahekastist aeglustava toimega, kulutab vahevõlli ära ja on tehniliselt ebamõistlik kasutada suurte koormuste puhul. Minu omal vist ainult teoga sõidetud eluaeg ja teo käigud ka kõik undavad.
Käike tuleb vahetada vastavalt vajadusele. Kas sa autol kasutad ka ainult 1,3,5 käike, et 2,4 ei kuluks?