24-04-2015, 09:58 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-04-2015, 10:08 AM ja muutjaks oli 13piisab.)
pole VIN-teema torkimiseks tuju olnud. Eks see tegelikult üks põhimõtteline jonnimine oleks. Kas tahan närve ohtu seada - elame-näeme.
möödunud nädalal käisid veermikujupid liivapritsis:
http://teet.luarvik.org/v/p6rr/65/kereto...6.JPG.html
käigukast sai pestud:
http://teet.luarvik.org/v/p6rr/65/kereto...1.JPG.html
mis (1-komponentse ja suht paksu) värviga võiks kasti üle pintseldada? Tehas on ta millegagi üle käinud ning värv on alumiiniumi korrosiooni eest kaitsmisel täitsa praktilist väärtust omav...
tagumisel "lääbal" oli huvitav kulumisjälg:
http://teet.luarvik.org/v/p6rr/65/kereto...0.JPG.html
ilmselt on vedrustuse piirik olnud vahepeal deformeerunud ning "lääbat" nühkinud. Mingi hetk on keegi ta sirgemaks väänanud.
üks esipiduri tagaplekk oli kah rooste purdud:
http://teet.luarvik.org/v/p6rr/65/kereto...5.JPG.html
need augud täitsin kinni keevitades.
kere puhastamine pinnaroostest jms-st oli tüütu ja eeldatust töömahukam ettevõtmine. Mootoriruum, ninas asuv pagasiruum (ka altpoolt) ja 2 rattakoobast. Igatahes on see vastik tolmune kraapimine ja küürimine nüüd tehtud.
seina ääres on kaks põhja. Kui aeg lubab (suur küsimärk), lõpetan eeloleval nädalavahetusel parempoolse ning see saab (musta) värvi alla:
http://teet.luarvik.org/v/p6rr/65/kereto...8.JPG.html
kattevärvide osas kisub Devori poole. Pildil on käigukasti kohalt pärinev "näidis-keretükk", A-piilari alt üks keretükk ning värvidena papitükil Pintaväri näidis, purgis Devorist võetud prooviliiter:
http://teet.luarvik.org/v/p6rr/65/kereto...6.JPG.html
eks prooviliiter ütleb pealekandmise järel, kas on õige toon (mis ta olevat paistab) või mitte. Armatuuri all on hea proovida ja võrrelda - seal on säilinud hea hunnik (pleekimata) tehasevärvi.
järgmisel nädalal puhkan Maarjamaalt eemal - naastes loodan mind ootavat pakki, milles on juba mingi hunnik tihendeid, piduritükke jms vidinaid, mille abiga saab põhja veerema panna ning kerega paaritada
manuspildil on nimistu, mis klapib loodetavasti saabuva paki sisuga. Selle osas saab huvitav olema - kas B-osa kummitükid (erinevad keretihendid) on ikka usutavad. Üldiselt ei ole need kallid ning mul tuleb niiehknaa veel vähemalt üks jupitellimus teha, niiet kui ikka üldse ei meeldi, tellin lihtsalt kallimad (nn B-kvaliteedi ja A-kvaliteedi hinnavahed on jämedalt 2,5..3 korda) ja kasutan neid.
piduri töösilindritele on masinal läbi aegade loominguliselt lähenetud. Mõõdud ei kattunud tehasemõõtudega. Kuna ees oli üks värske 17mm ning taga talle sobiv paariline, siis jätan need tagasilda (päris õige oleks seal '65 aastakäigul 19mm; 17mm on '67+ oma). Ette on tellitud nn tehasemõõdus 22mm silindrid.
möödunud nädalal käisid veermikujupid liivapritsis:
http://teet.luarvik.org/v/p6rr/65/kereto...6.JPG.html
käigukast sai pestud:
http://teet.luarvik.org/v/p6rr/65/kereto...1.JPG.html
mis (1-komponentse ja suht paksu) värviga võiks kasti üle pintseldada? Tehas on ta millegagi üle käinud ning värv on alumiiniumi korrosiooni eest kaitsmisel täitsa praktilist väärtust omav...
tagumisel "lääbal" oli huvitav kulumisjälg:
http://teet.luarvik.org/v/p6rr/65/kereto...0.JPG.html
ilmselt on vedrustuse piirik olnud vahepeal deformeerunud ning "lääbat" nühkinud. Mingi hetk on keegi ta sirgemaks väänanud.
üks esipiduri tagaplekk oli kah rooste purdud:
http://teet.luarvik.org/v/p6rr/65/kereto...5.JPG.html
need augud täitsin kinni keevitades.
kere puhastamine pinnaroostest jms-st oli tüütu ja eeldatust töömahukam ettevõtmine. Mootoriruum, ninas asuv pagasiruum (ka altpoolt) ja 2 rattakoobast. Igatahes on see vastik tolmune kraapimine ja küürimine nüüd tehtud.
seina ääres on kaks põhja. Kui aeg lubab (suur küsimärk), lõpetan eeloleval nädalavahetusel parempoolse ning see saab (musta) värvi alla:
http://teet.luarvik.org/v/p6rr/65/kereto...8.JPG.html
kattevärvide osas kisub Devori poole. Pildil on käigukasti kohalt pärinev "näidis-keretükk", A-piilari alt üks keretükk ning värvidena papitükil Pintaväri näidis, purgis Devorist võetud prooviliiter:
http://teet.luarvik.org/v/p6rr/65/kereto...6.JPG.html
eks prooviliiter ütleb pealekandmise järel, kas on õige toon (mis ta olevat paistab) või mitte. Armatuuri all on hea proovida ja võrrelda - seal on säilinud hea hunnik (pleekimata) tehasevärvi.
järgmisel nädalal puhkan Maarjamaalt eemal - naastes loodan mind ootavat pakki, milles on juba mingi hunnik tihendeid, piduritükke jms vidinaid, mille abiga saab põhja veerema panna ning kerega paaritada
manuspildil on nimistu, mis klapib loodetavasti saabuva paki sisuga. Selle osas saab huvitav olema - kas B-osa kummitükid (erinevad keretihendid) on ikka usutavad. Üldiselt ei ole need kallid ning mul tuleb niiehknaa veel vähemalt üks jupitellimus teha, niiet kui ikka üldse ei meeldi, tellin lihtsalt kallimad (nn B-kvaliteedi ja A-kvaliteedi hinnavahed on jämedalt 2,5..3 korda) ja kasutan neid.
piduri töösilindritele on masinal läbi aegade loominguliselt lähenetud. Mõõdud ei kattunud tehasemõõtudega. Kuna ees oli üks värske 17mm ning taga talle sobiv paariline, siis jätan need tagasilda (päris õige oleks seal '65 aastakäigul 19mm; 17mm on '67+ oma). Ette on tellitud nn tehasemõõdus 22mm silindrid.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"