25-04-2015, 22:08 PM
(25-04-2015, 20:43 PM)Qunts Kirjutas: Vanad klotsid viskasin minema ja ka need odavamapoolsed milledel oli see huinjaa, kuna need said juba kuuma ja ei taha küll, et mingii äärmuslikul hetk kui tõsiselt vaja pidurdada lahkuvad omalt kohalt klotsi katted.
Ei saa valesti panna neid klotse, et see huinjaa kusagil soones oleks, siis ei mahuks ära see huinjaa mis teatab, et klots hakkab otsa saama.
Tundub, et sellel autol pole kunagi klotse vahetatud ja ka kettaid.
Täna sain esimeste piduritega jeblatud nii, et higi lendas.
Klotsid said uued ja ka kõik liugur poldid kummid ja ka töösilindri kolvid ning kettad.
Kettaid tagusin maha 8 kg. kuvaldaga ja ennem kätte ei saanudki kui hakkasin keskava kõrvale auke puurima ja siis lõppuks aitas ka kuvalda
Nüüd mõtlete, et miks sa 8mm polte ei keeranud ketta sisse ja maha ei pressinud nendega aga keerasin ainult keerme sealt seest maha ja mingit liikumist polnud ja kuuma ei tahtnud anda, et ratta laager ja ABS andurid võivad kahjustada saada.
Aga nüüd on veel vaja ainult ABS pumbast õli väljutada ja kogu torustikus uuesti õli vahetada, kuna keerasin eest lahti ja sealt tuli sellist musta ollust nagu keegi oleks sinna mootori õli valanud.
Aga juba präegu olid pidurid nagu kännu taga ja proovisin mis proovisin aga piduri suportist tuleb puhast õli aga nii kui keeran lahti ABS pumbalt mõne toru siis kohe selline must ollus arvan, et võtan maha ja pesen korralikult läbi ja siis uuesti kokku.
Siit küsimus millega läbi lopputada ???
Tänud tähelepanu eest
Kui Sa kuvaldat kasutasid on laagrid varsti niikui nii õhtal.Minul ei ole hapniku-propaani põletiga kuumutades ükski ketas lahti tulemata jäänud.Teades mida teed ei kuumuta ka laagreid üle.