26-04-2015, 00:58 AM
Millist kõrgetasemelist tähelepanu pälvisid Eesti veloasjanduse esimesed verstapostid!
Friedrich Nikolai jalgrattasõidukooli(!) avamisel ja pidulikul söömaajal 15. märtsil 1898 viibis Eestimaa abikuberner.
Schümanni vabriku uute ruumide tutvustamisel 1898. a. aprillis olid kohal Tallinna linnapea ning gaasi- ja veevärgi direktor, kellele koos teiste külalistega korraldati samuti rikkalik söömaaeg.
Postimees 19.03.1898 ja 15.04.1898 (dea.nlib.ee).
Ja veel lugu sellest, kuidas "tselluloidist värk" Schümanni vabrikus 8. märtsil 1900 mitmetuhande rublani küündivate kahjudega põlengu põhjustas. Eesti Postimees 16.03.1900.
Friedrich Nikolai jalgrattasõidukooli(!) avamisel ja pidulikul söömaajal 15. märtsil 1898 viibis Eestimaa abikuberner.
Schümanni vabriku uute ruumide tutvustamisel 1898. a. aprillis olid kohal Tallinna linnapea ning gaasi- ja veevärgi direktor, kellele koos teiste külalistega korraldati samuti rikkalik söömaaeg.
Postimees 19.03.1898 ja 15.04.1898 (dea.nlib.ee).
Ja veel lugu sellest, kuidas "tselluloidist värk" Schümanni vabrikus 8. märtsil 1900 mitmetuhande rublani küündivate kahjudega põlengu põhjustas. Eesti Postimees 16.03.1900.