28-04-2015, 23:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-04-2015, 22:15 PM ja muutjaks oli karvik.)
Nende tuulikute valmimine ilmselt võtab kaua aega. Kasvuhoone, lapsed, kaev, lapsed, tee, lapsed, peenrad jne...!
Aga ma püüan!
Materjaliks nende labade puhul peaks olema tegu jah kuusega. Pikem laba on liimpuidust toodud mitmest jupist kokku liimitud materjaliga ja lühem on ühest tükist välja saetud.
Kasutatakse peamiselt seedrit, lehist, mängi ja kuuske.
Üüüber materjal pidi olema canada punane seeder.
Sellise puidu kasutamise põhjus on kaal ja sealjuures veel piisav nõtkus. Mida kergem hooratas on, seda kergem on teda ringikäivana keerata vajalikku suunda.
Lennukite kereehituse juures on samal põhjusel kasutusel kuusk ja mänd. Propp on lennukitel tugevast puust, sest pöörded on suured ja jõudu on mootoril ka rohkem. Corsairi eri mudelit, Zerode kinni püüdmiseks, vedas 47liitrit mootorit ja propp oli 4,3m. Jõuvaru kusagile 2685kW juurde.
See Corsair küll ei kasutanud puidust proppi, aga seda tegi Fw190 millel oli 1567kW(Fw190A-8) mootor.
Mina loodan saada oma 4,2m tuulikust 1,5kW nominal võimu, mis on siis meelega piiratud selle juurde, et teda säästa. Piik võimsusi saan nägema siis kui asi valmis ja tuult on.
Suurt tuult eestis nagunii püüda ei ole väga tihti lootust. Suure tuuliku eesmärk on tootlikus.
Aga ma püüan!
Materjaliks nende labade puhul peaks olema tegu jah kuusega. Pikem laba on liimpuidust toodud mitmest jupist kokku liimitud materjaliga ja lühem on ühest tükist välja saetud.
Kasutatakse peamiselt seedrit, lehist, mängi ja kuuske.
Üüüber materjal pidi olema canada punane seeder.
Sellise puidu kasutamise põhjus on kaal ja sealjuures veel piisav nõtkus. Mida kergem hooratas on, seda kergem on teda ringikäivana keerata vajalikku suunda.
Lennukite kereehituse juures on samal põhjusel kasutusel kuusk ja mänd. Propp on lennukitel tugevast puust, sest pöörded on suured ja jõudu on mootoril ka rohkem. Corsairi eri mudelit, Zerode kinni püüdmiseks, vedas 47liitrit mootorit ja propp oli 4,3m. Jõuvaru kusagile 2685kW juurde.

Mina loodan saada oma 4,2m tuulikust 1,5kW nominal võimu, mis on siis meelega piiratud selle juurde, et teda säästa. Piik võimsusi saan nägema siis kui asi valmis ja tuult on.
Suurt tuult eestis nagunii püüda ei ole väga tihti lootust. Suure tuuliku eesmärk on tootlikus.
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.