29-04-2015, 11:59 AM
2t mootoril peavad silindri avad klappima kolviga ning karteril olevate avadega, kuna küttesegu käib läbi karteri, kas silindrid olid altpoolt ühesugused?
Kompressioon on olemas?
Silindri alumise tihendi võib teha kingakarbi papist või spets materjalist, mida võid leida Jõhvis Hüdroscandi kõrval olevast Eemeli poest.
Võib ka ökonoomitada ning teha ühekihilisest kingakarbi papist.
Tihendi abimaterjaliks võib kasutada tavotti või tühimike täitmiseks mootori hermeetikut, Jõhvi Sventli pakub ka musta värvi hermeetikut, tulemus jääb ilusam, kui punase hermeetikuga.
Mina kasutan tavotti ja see lubab tihendeid korduvalt kasutada ning ei kleepu kinni.
Silindripea tihendi matejali leiab vanast crt kineskoobiga telerist või monitorist, selline pehme alumiin plekk, kasutatakse kineskoobi varjestusel.
Võib kasutada ka õllepurgi plekki, kuid see on veidi peenem ja võib jääda lekkima.
Kes liigub Pealinna kandis, saab need asjad poest osta.
Kompressioon on olemas?
Silindri alumise tihendi võib teha kingakarbi papist või spets materjalist, mida võid leida Jõhvis Hüdroscandi kõrval olevast Eemeli poest.
Võib ka ökonoomitada ning teha ühekihilisest kingakarbi papist.
Tihendi abimaterjaliks võib kasutada tavotti või tühimike täitmiseks mootori hermeetikut, Jõhvi Sventli pakub ka musta värvi hermeetikut, tulemus jääb ilusam, kui punase hermeetikuga.
Mina kasutan tavotti ja see lubab tihendeid korduvalt kasutada ning ei kleepu kinni.
Silindripea tihendi matejali leiab vanast crt kineskoobiga telerist või monitorist, selline pehme alumiin plekk, kasutatakse kineskoobi varjestusel.
Võib kasutada ka õllepurgi plekki, kuid see on veidi peenem ja võib jääda lekkima.
Kes liigub Pealinna kandis, saab need asjad poest osta.