29-04-2015, 14:57 PM
(29-04-2015, 14:42 PM)2715 Kirjutas: Kinni ses mõttes, et käppade reguleerpolte niipalju peale keeratud et käpad hoiavad surveplaati üleval.
Selline kummaline teooria ka, et ega montaazipolte pole sisse unustanud?
Belarusile on nii mõnigi unustanud...
Isiklikult pole kunagi nina maha võtnud sel aparaadil mootori maha tõstmiseks.
Jup ongi. Millegi pärast on vanal siduri nuutplaadil nii palju käppasid peale keeratud reguleerpoltidest, et surveplaat on käppade küljes kinni. Käisin just vaatamas käega käppa liigutada ei anna. Kruvikaga vahele minnes on asi pingesse tõmmanud.
Teiste sõnadega lahendus miks sidur libiseb on siis, et käpp tõmbab siduri surveplaadi õhku.
lahendus oleks, et keerata käpa poldid lahtipoole , nii et käpp logisema hakkab hooratta peal. Käppa ennast hoiab sidurikorvi vastas vaid siduri käpa vedru.
Eelneva pildi peal on see vahe mingi 3-4mm isegi käpa ja hooratta vahel.
Kurjam seda siduri reguleerimist ei seleta ükski nii selgeks keeles ära, et normaalne inimene ka sellest aru saaks. Alati leiuta midagi. Ükski käesolev t25 raamat ka ei ole süvenenud asjasse.
Tahaks üks kord ka kerget elu nautida remontides

Montaazipoldid kõik väljas. Kasutan harjumusest sidurit kokkuladudes m10 pikkasid 10-12cm polte. Nendele suure seibi ja mutri abil x3tk hea sidurit kokku tõmmata.
Mootori eemaldust saab jah ka ilma esiotsa eemaldamata mootori kätte, kuid selle jaoks vaja telfrit või mingit tõstuki abi. Endal seda kasutada pole, mistõttu peab rohkem lammutama.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.