30-04-2015, 09:53 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-05-2015, 09:11 AM ja muutjaks oli tamburiin.)
Kui juba käpad toetuvad vastu hooratas, siis vedrud ei suru surveketas täielikult põhjani ja ketas hakkabki libisema.
Uskumiste ja mitteuskumiste kohta tsentrifugaaljõu osas. Lihtne näide kütusepumba regulaatori toimimine- keegi ei kahtle. Kuna tsentrifugaaljõud on võrdeline massi ja pöörlemisraadiuse ruuduga, siis mõelge ise palju kaalub käpp võrreldes regu vihiga (võtame 2kordse massi ) ja milline on pöörlemisraadiuste erinevus või siis raadiuste ruutude erinevus (puusalt 0,02m ja 0,1m- tulemus 0,0004 ja 0,01 ehk vahe 250 korda, korrutades massi erinevusega siis 500). Ühikud vastavalt valemile SI- süsteemis. Tõin näite lihtsalt selgituseks.
Usuga ei ole siin midagi pistmist.
Uskumiste ja mitteuskumiste kohta tsentrifugaaljõu osas. Lihtne näide kütusepumba regulaatori toimimine- keegi ei kahtle. Kuna tsentrifugaaljõud on võrdeline massi ja pöörlemisraadiuse ruuduga, siis mõelge ise palju kaalub käpp võrreldes regu vihiga (võtame 2kordse massi ) ja milline on pöörlemisraadiuste erinevus või siis raadiuste ruutude erinevus (puusalt 0,02m ja 0,1m- tulemus 0,0004 ja 0,01 ehk vahe 250 korda, korrutades massi erinevusega siis 500). Ühikud vastavalt valemile SI- süsteemis. Tõin näite lihtsalt selgituseks.
Usuga ei ole siin midagi pistmist.