04-05-2015, 11:44 AM
Lindipingutil on ühe auguga punni all alumiinplekist seib, mis pressitakse katki liiga suure jõu korral vältimaks muude asjade purunemist.
Teise punni all aga asub määrdenippel millest uus määre sisse lüüakse.
Uuemal isendil on asi lihtsama ehitusega ja seal saab stutseri lahti keeramisega määrde välja lasta nagu tänapäevastel masinatel.
Sellel variandil lastakse määre välja kaitsekorgi lahtikeeramise teel.
Näidikutest see auk on tühi, kui pole peal õhusüsteemi.
Kui on siis käib sinna manomeeter.
Samuti on silma jäänud õlitemperatuuri näidikut omav isend.
Kas ise pandud või tehasest ei tea.
Elektrilise suretusklapiga olid muidu starteriga variandid uuematel kombainidel ja Zil autodel, kus mootor jäi tühikäigul tööle gaasi maha laskmisel.
Teise punni all aga asub määrdenippel millest uus määre sisse lüüakse.
Uuemal isendil on asi lihtsama ehitusega ja seal saab stutseri lahti keeramisega määrde välja lasta nagu tänapäevastel masinatel.
Sellel variandil lastakse määre välja kaitsekorgi lahtikeeramise teel.
Näidikutest see auk on tühi, kui pole peal õhusüsteemi.
Kui on siis käib sinna manomeeter.
Samuti on silma jäänud õlitemperatuuri näidikut omav isend.
Kas ise pandud või tehasest ei tea.
Elektrilise suretusklapiga olid muidu starteriga variandid uuematel kombainidel ja Zil autodel, kus mootor jäi tühikäigul tööle gaasi maha laskmisel.