05-05-2015, 13:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-05-2015, 13:22 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
ilmselt on siinne teema sobivaim muljetamiskoht.
olin üleeile turistina Gruusias, Tbilisi lähedal Mtskhetas.
mu jaoks oli parasjagu mäel olnud Jaguar Mark 8 (1960a) suurem vaatamisväärsus, kui klooster, niiet puhusingi enamuse selle mäe otsas viibitud ajast hoopis kunstnikust ning automotokollektsionäärist omanikuga juttu.
tunnistan, et ma ei teadnudki enne, et Jaguarid tehniliselt nii eesrindlikud olid - Mk8 (vähemalt pildil olevat isendit) iseloomustab 12V el süsteem, kapoti all tehasest veerandtuhat hobujõudu, piduriteks 4 ketast. Ning kõik see on pakitud stiilsesse ja väljapeetud kesta.
piltidel olev masin tuli Gruusiasse Californiast. Käis siiski restaureerimisprotsessi käigus algosadeks ning kroomdetailid said uue katte. Nagu ka enamus sisust - autentne polstri- jms materjal Inglismaalt.
olin üleeile turistina Gruusias, Tbilisi lähedal Mtskhetas.
mu jaoks oli parasjagu mäel olnud Jaguar Mark 8 (1960a) suurem vaatamisväärsus, kui klooster, niiet puhusingi enamuse selle mäe otsas viibitud ajast hoopis kunstnikust ning automotokollektsionäärist omanikuga juttu.
tunnistan, et ma ei teadnudki enne, et Jaguarid tehniliselt nii eesrindlikud olid - Mk8 (vähemalt pildil olevat isendit) iseloomustab 12V el süsteem, kapoti all tehasest veerandtuhat hobujõudu, piduriteks 4 ketast. Ning kõik see on pakitud stiilsesse ja väljapeetud kesta.
piltidel olev masin tuli Gruusiasse Californiast. Käis siiski restaureerimisprotsessi käigus algosadeks ning kroomdetailid said uue katte. Nagu ka enamus sisust - autentne polstri- jms materjal Inglismaalt.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"