05-05-2015, 20:40 PM
Tervitus tegijale!
Sain oma IŽ-49-k eelmisel suvel käima ja ka mõnel üritusel seigeldudki. Tahaks maikuus lõpetada külgkorvi taastamise sel määral, mis võimalik ja siis motikale külge. Suvel ju nii mõnigi vanatehnika kokkutulek.
Mootori silindri värvisin IŽ-49-l kuumuskindla musta matt aerosoolvärviga vist oli temp. taluvusega kuni 650 kraadi (ostetud K-rautast). Silindripea ja muud mootoriosad (karteripooled, kaaned, jm. ) värvisin samuti kuumakindla hõbe-aerosooliga. Mõne aja pärast pärast värvimist kuumutasin neid detaile fööniga. Seniseni on värv korralikult peal. Eelnevalt ma neid mootoridetaile ei kruntinud, küll aga töötlesin silikoonpesuga, et võimalikke õli j.n.e pindu ei jääks. Ka kevadel lõpetatud IŽ 56 mootori silindri, silindripea ja karteridetailid värvisin eelpoolmainitud kuumakindla hõbeaerosooliga ning hilisema kuumutamisega. (pakendil juhis olemas, kuidas toimida). Ise olen rahul.
Edu!
eha54
Sain oma IŽ-49-k eelmisel suvel käima ja ka mõnel üritusel seigeldudki. Tahaks maikuus lõpetada külgkorvi taastamise sel määral, mis võimalik ja siis motikale külge. Suvel ju nii mõnigi vanatehnika kokkutulek.
Mootori silindri värvisin IŽ-49-l kuumuskindla musta matt aerosoolvärviga vist oli temp. taluvusega kuni 650 kraadi (ostetud K-rautast). Silindripea ja muud mootoriosad (karteripooled, kaaned, jm. ) värvisin samuti kuumakindla hõbe-aerosooliga. Mõne aja pärast pärast värvimist kuumutasin neid detaile fööniga. Seniseni on värv korralikult peal. Eelnevalt ma neid mootoridetaile ei kruntinud, küll aga töötlesin silikoonpesuga, et võimalikke õli j.n.e pindu ei jääks. Ka kevadel lõpetatud IŽ 56 mootori silindri, silindripea ja karteridetailid värvisin eelpoolmainitud kuumakindla hõbeaerosooliga ning hilisema kuumutamisega. (pakendil juhis olemas, kuidas toimida). Ise olen rahul.
Edu!
eha54
