06-05-2015, 21:55 PM
http://teslaclubsweden.se/test-drive-of-a-petrol-car/
jube mõeldagi, milline vanakool
Küll jõuavad teised tootjad ka järgi ja tuleb teistele autode akudele ka võimas tarkvara, millega saab pikalt akusid tarbida. Praegustel tööriistade liitumakudel on sisseprogrammeeritud laadimiste arv, peale mida aku "rikneb". Sellest saab osade akude puhul mööda elemente ükshaaval laadides, aga ni kannatab töötegemine. mobiiliakud on meelega aetud võimalikult väikseks ja seal mängib rolli juba see, et iga paari aasta tagant tahetakse moraalselt vananenud mudel uuema vastu vahetada. mitte keegi peale entusiastide ei osta 10x kallimat riista, mis on kohmakas , kaalub palju ja on ebamugav kasutada lihtsalt sellepärast, et see peab mõned aastad kauem vastu. ostetakse ikka sellepärast et oleks odav ja sisaldaks vajalikke funktsioone (või oleks näritud õun, kus ei mängi rolli muu peale paki peale märgitud logo)
jube mõeldagi, milline vanakool
Küll jõuavad teised tootjad ka järgi ja tuleb teistele autode akudele ka võimas tarkvara, millega saab pikalt akusid tarbida. Praegustel tööriistade liitumakudel on sisseprogrammeeritud laadimiste arv, peale mida aku "rikneb". Sellest saab osade akude puhul mööda elemente ükshaaval laadides, aga ni kannatab töötegemine. mobiiliakud on meelega aetud võimalikult väikseks ja seal mängib rolli juba see, et iga paari aasta tagant tahetakse moraalselt vananenud mudel uuema vastu vahetada. mitte keegi peale entusiastide ei osta 10x kallimat riista, mis on kohmakas , kaalub palju ja on ebamugav kasutada lihtsalt sellepärast, et see peab mõned aastad kauem vastu. ostetakse ikka sellepärast et oleks odav ja sisaldaks vajalikke funktsioone (või oleks näritud õun, kus ei mängi rolli muu peale paki peale märgitud logo)