10-03-2004, 13:52 PM
> http://sweb.cz/m.mazaj/cz/prodam_pobedu.htm
See auto on tõepoolest taastatud väga perfektselt. Kuid mitte täiesti ilma pisipuudusteta:
1. Tagastange \"kihvadel\" ei olnud algselt helkureid. Arvatavasti on taastaja võtnud snitti 1950te lõpu Warszawadelt, kus sellised asjad juba tehases külge pandi ja monteerinud need vääralt ka 3. seeria Pobile külge.
2. Tuhatoos (süütaja all) ei olnud esiistme juures algses komplektis (on hilisem lisand), tehase paigaldati toos vaid tagaistme jaoks esiistme seljatoe sisse ja seda juba alates 1. seeriast.
3. Kojamehe lülitinupu asemel paistab fotodelt vastu miski suur lame asi, mis kohe mitte ei ole paigaldatud autole tehases.
4. Tagumisel numbrikinnitusel on horisontaalne \"planka\" puudu.
5. Tagumised porilapid näivad olevat omalooming.
6. Valgedete külgedega rehvid on kahtlemata väga ilusad ja pilkupüüdvad, aga tehases selliseid Pobidele ei paigaldatud.
Rooli osas jään siiki kahevahele. Sinine plastsisu lubab ühest küljest arvata, et ka rool võis olla sinine. Samas on pruunid ka akende siseraamid, mistõttu võis rool olla ka nendega ühetooniliselt pruun.
Mina ei ole senini näinud ühtki sinist rooli.
Samas... huvitab mind, kust sai taastaja vanatüübilise, st eboniitkorpusega aku? Kas tõesti keegi maailmas neid veel toodab? Või on vanale korpusele uued plaadid sisse laotud?
See auto on tõepoolest taastatud väga perfektselt. Kuid mitte täiesti ilma pisipuudusteta:
1. Tagastange \"kihvadel\" ei olnud algselt helkureid. Arvatavasti on taastaja võtnud snitti 1950te lõpu Warszawadelt, kus sellised asjad juba tehases külge pandi ja monteerinud need vääralt ka 3. seeria Pobile külge.
2. Tuhatoos (süütaja all) ei olnud esiistme juures algses komplektis (on hilisem lisand), tehase paigaldati toos vaid tagaistme jaoks esiistme seljatoe sisse ja seda juba alates 1. seeriast.
3. Kojamehe lülitinupu asemel paistab fotodelt vastu miski suur lame asi, mis kohe mitte ei ole paigaldatud autole tehases.
4. Tagumisel numbrikinnitusel on horisontaalne \"planka\" puudu.
5. Tagumised porilapid näivad olevat omalooming.
6. Valgedete külgedega rehvid on kahtlemata väga ilusad ja pilkupüüdvad, aga tehases selliseid Pobidele ei paigaldatud.
Rooli osas jään siiki kahevahele. Sinine plastsisu lubab ühest küljest arvata, et ka rool võis olla sinine. Samas on pruunid ka akende siseraamid, mistõttu võis rool olla ka nendega ühetooniliselt pruun.
Mina ei ole senini näinud ühtki sinist rooli.
Samas... huvitab mind, kust sai taastaja vanatüübilise, st eboniitkorpusega aku? Kas tõesti keegi maailmas neid veel toodab? Või on vanale korpusele uued plaadid sisse laotud?
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembris avatud L,P 11-18
