12-05-2015, 11:36 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-05-2015, 11:38 AM ja muutjaks oli 13piisab.)
täna võtan värvipüstoli kruntimiste alustamiseks kätte.
seda püstolit tuleb viibutada päris palju:
- põhi kahelt poolt kolmes kihis (epo, täitekrunt, kattevärv. Kattevärvi eel veel ka ohtralt kerehermeetikut)
- salong kohati kahes, kohati kolmes kihis (plus keevituskohtade kerehermeetik)
- mootori- ja pagasiruum nii "seest" kui "alt" kolmes kihis (plus kerehermeetik)
- ca 20..30 ühikut sillatükke jms pisemaid / riputatuna värvitavaid vidinaid kolmes kihis. Kuna nii palju asju mul korraga rippuma ei mahu, jagunevad need vähemalt kaheks etapiks. Püüan põhja veeremasaamiseks vajalikud osad kõik esimese korraga värvi alla saada
kõik võõbatavad asjad on hetkel roostemuunduri kihi all - esimesele krundikihile eelneb olenevalt masinaosast kas elektrilise või käsi-messingkettaga töötlemine. Saab tolmune olema...
veel on väga teretulnud kaasvõitlejate lahked mingit sorti keregrilli või tõsisema värvimise abipukkide laenukslubamised - need aitaks põhjale kuluva 4 kihi (epo+täitekrunt+keremastiks+kattevärv) kuivamise aega 4 päeva võrra lühendada ja võimaldaks ilmselt ka ühtlasemalt kaetud tulemi. Praeguses lähenduses tuleb mul põhja ülemist ja alumist poolt eraldi värvida ning igale kihile rahulikku mõneteisttunnist kuivamisaega jättes tähendab see tegelikult katmist 1 kiht päevas ning 8 kihti viitab 8 värvimispäeva peale.
seda püstolit tuleb viibutada päris palju:
- põhi kahelt poolt kolmes kihis (epo, täitekrunt, kattevärv. Kattevärvi eel veel ka ohtralt kerehermeetikut)
- salong kohati kahes, kohati kolmes kihis (plus keevituskohtade kerehermeetik)
- mootori- ja pagasiruum nii "seest" kui "alt" kolmes kihis (plus kerehermeetik)
- ca 20..30 ühikut sillatükke jms pisemaid / riputatuna värvitavaid vidinaid kolmes kihis. Kuna nii palju asju mul korraga rippuma ei mahu, jagunevad need vähemalt kaheks etapiks. Püüan põhja veeremasaamiseks vajalikud osad kõik esimese korraga värvi alla saada
kõik võõbatavad asjad on hetkel roostemuunduri kihi all - esimesele krundikihile eelneb olenevalt masinaosast kas elektrilise või käsi-messingkettaga töötlemine. Saab tolmune olema...
veel on väga teretulnud kaasvõitlejate lahked mingit sorti keregrilli või tõsisema värvimise abipukkide laenukslubamised - need aitaks põhjale kuluva 4 kihi (epo+täitekrunt+keremastiks+kattevärv) kuivamise aega 4 päeva võrra lühendada ja võimaldaks ilmselt ka ühtlasemalt kaetud tulemi. Praeguses lähenduses tuleb mul põhja ülemist ja alumist poolt eraldi värvida ning igale kihile rahulikku mõneteisttunnist kuivamisaega jättes tähendab see tegelikult katmist 1 kiht päevas ning 8 kihti viitab 8 värvimispäeva peale.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"