14-05-2015, 08:36 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-05-2015, 09:29 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Siia teemasse passib minu vastus vast paremini, kui algsesse .
Ehk kuidas muuta poehaagis metsakõlblikumaks
Ainus asi, mida tänasest Eesti toodangust maastikuhaagisele toorikuks võtta, on Respo üheteljeline piduritega ükskomaviis-korda-kolmemeetrine profihaagis.
http://www.respo.ee/et/Haagised/Tootegrupid/27/110/128
Neli lehtvedru kogukandevõimega üle kahe tonni, juba tehasest 185R14C rehvid, üledimensioneeritud keevisraam, tummised nurgapostid, tiisel kinnitub välimiste vedrulehtede joonele, põhjatalasid on liiaga.
Kui see on liiga suur, siis sama tootja kerghaagis, ikka profireast .
Kaotada tuleb tagapaneel, poritiibadele tõstmist kannatavad ja jämedamaid kaikaid eemale suunavad kaldtoed teha, tagatuled viia painduvate lapakate külge kasti kõrvale. Piduritrossid tuleb siduda iga ristitala külge ja tõmmits viia põhja vastu. Kui tahta kindla peale minna, siis ühendada tiisli kinnitus latiga vedrupaki esikinnitusega. Kasuks tuleks amordikinnituste alla "libisemisseente" tegemine.
Ainus häda on numbriga. Lihtsaim on see panna äravõetavalt tagaluugi hingekahvli külge kõlkuma. Metsas seda ju vaja pole, maanteel paned külge tagasi. Numbrivalgustuse pistiku pead niikuinii tekitama, numbri tagaluugile kruvimisel pead lisaks toda plekki alati kaasas kandma. Aga vahel on vaja pikka materjali ka vedada.
Variant on muidugi teha äravõetav tala, mille küljes nii number kui tuled ning mille juhe mööda kastipõhja ja tiislit autoni jookseb. Maanteel hoiad küljes, metsaservas tõstad maha.
Ehk kuidas muuta poehaagis metsakõlblikumaks
(13-05-2015, 17:17 PM)Janka Kirjutas: Aga nii on tegelikult ka. Tehasest tulnud sõiduauto haagisega metsa minnes kestis see ühe hooaja, siis vajas juba tegusamat ületegemist.Uskumatu, et odav siledatele teedele loodud haagis metsas ei kesta...
...
Ainus asi, mida tänasest Eesti toodangust maastikuhaagisele toorikuks võtta, on Respo üheteljeline piduritega ükskomaviis-korda-kolmemeetrine profihaagis.
http://www.respo.ee/et/Haagised/Tootegrupid/27/110/128
Neli lehtvedru kogukandevõimega üle kahe tonni, juba tehasest 185R14C rehvid, üledimensioneeritud keevisraam, tummised nurgapostid, tiisel kinnitub välimiste vedrulehtede joonele, põhjatalasid on liiaga.
Kui see on liiga suur, siis sama tootja kerghaagis, ikka profireast .
Kaotada tuleb tagapaneel, poritiibadele tõstmist kannatavad ja jämedamaid kaikaid eemale suunavad kaldtoed teha, tagatuled viia painduvate lapakate külge kasti kõrvale. Piduritrossid tuleb siduda iga ristitala külge ja tõmmits viia põhja vastu. Kui tahta kindla peale minna, siis ühendada tiisli kinnitus latiga vedrupaki esikinnitusega. Kasuks tuleks amordikinnituste alla "libisemisseente" tegemine.
Ainus häda on numbriga. Lihtsaim on see panna äravõetavalt tagaluugi hingekahvli külge kõlkuma. Metsas seda ju vaja pole, maanteel paned külge tagasi. Numbrivalgustuse pistiku pead niikuinii tekitama, numbri tagaluugile kruvimisel pead lisaks toda plekki alati kaasas kandma. Aga vahel on vaja pikka materjali ka vedada.
Variant on muidugi teha äravõetav tala, mille küljes nii number kui tuled ning mille juhe mööda kastipõhja ja tiislit autoni jookseb. Maanteel hoiad küljes, metsaservas tõstad maha.