14-05-2015, 17:10 PM
(14-05-2015, 16:20 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Lp. unimüts.
Vaidleks vastu! Kui ikka meest ei ole siis ei aita puhtad riided ega kõva reklaam uksepeal. Meie kandis kipub hoopis nii olema,et kellel töökoda rämpsu täis ja kõik pilla palla,sealt saad ikka abi! Kellel aega töökoja põrandat lakkida ja ilu teha,sellel järelikult pole midagi muud teha...
Ja ka küsimus. Kuidas Sa hindad õli kvaliteeti? Kas kuulujuttude põhjal või on mingid argumendid ka? Ma just mõtlen siin vene õli ja teiste maade õlide vahel.
Ma ise ei ole nii tark,et seda muud moodi hinnata,kui ainult kuulujuttude põhjal! Kuidas sina kõvem mees oled?
Kellele seda reklaami uksepeal vaja on?? Reklaam on vajalik vaid poe nurga taga, et kl 10 hommikul saab uue "kange kahese"
Töökoja põrand näitab töö mentaliteeti ja suhtumist töösse. See jutt: "kruustangid on seal rauahunniku all ja relakas seal tavotiämbris" no kommoon sellise suhtumisega ei ole ju mõtet edasisest tööst rääkida.
Puhaste riietega sisenemisest said valesti aru. Minu nõue on, et mehaanik on täpselt nii hea, kui hästi hoiab ta oma tööriistu. Kas tõesti peetakse normaalseks, et töökotta sisenev klient peab hüppama pasalompide vahel, et jõuda umbjoobes mehaanikuni?? Sellisel juhul õnnitlused minu poolt ja edu iga päev 8h töö leidmisega. Õigel töölisel ei ole probleemi, et temale pakutakse 16h tööd päevas ja 5 kuud vähemalt järekord ees. (Näide oli elust enesest kus ootasime 5 kuud auto kapotialuse värvimist viljandimaal, kuna värvijal oli tööd liiga palju ees ja ei soovinud soss-seppade juurde masinat viia)
Õlide kvaliteedi osas.
vene õlide M10G2 ja [b]M10G2K[/b] kohta võib saada igast suuremast vene tehnikaga põllumajandus ettevõttest infot. Kuidas töötavad mis eelised on ja mis miinused. Endal kulub aastas mingi 100-200l erinevaid õlisid, siis algselt sai soovituste järgi soetatud. Peale seda, kui masinaid remontima hakkasin (väikse läbisõiduga masinaid) otsisin taga põhjuseid, miks mingi asi remonti vajas. Seetõttu olen üritanud peale igat remonti kallata ka uue õli sisse. Kahjuks olen saanud ka kõvasti pikkunäppe ideega, et sissetöötamisel kasutame odavamat, mistõttu saanud päris mitmel korral terashelbeid õlifiltrist esimese õlivahetuse korral.
Näitena, kui masinat kasutatakse talvel, siis m10g2k ei soovita vihavaenlasele ka, Tal raipel tulevad klimbid sisse ja määrimis omadused on nullilähedased. Ma suutsin niimoodi kalluril saale ringi ajada nii, et lahtivõttes oli õli nagu tavott väntvõlli avades.
Kahjuks õlide kasutamise juures olen vältinud ka õlisupi keetmist lahtisel tulel. -- seda meetodit harrastas üks über super geniaalne tegelane.
Silmnähtava kogemuste baasil sai mitmeid vene tehnika masinaid vaadatud läbi aastate. Näitena kui kaks masinat Ühel lääne õlid, ühel vene õlid on ligilähedaselt sama koormus ja sama töö, ning üks masinatest on viimane peldik ja teine korralik, siis tekib küsimus - kuidas see võimalik on.
See, et mugavuses, ei anna vene tehnikat JD, NH vms võrrelda - see on igale selge, kuid see ei tähenda, et masinal peab olema 4 lompi (küte, käigukasti õli, mootori õli, jahutusvedelik) iga hommik all.
Õlide kohta on piisavalt räägitud erinevates foorumites. Ise olen üritanud ka suhelda nende inimestega, kel kulub vene tehnika hooldusele vähemalt 1T õli ühes kuus. Näitena rusi puhul soovitati sealtkaudu Gulf õlisid. t25a omab mul addinol õli mootoris. (määravaks on õhkjahutus ja ilma turbota madalapöördeline mootor).
Siinjuures ei ole üheti õiget vastust, et see on vilets see on hea. Pigem näidake mulle vene masinat, millel on täis ajalugu, kuna õlisid on vahetatud.
Ma ise olen ausalt suht pohhuist. 100km sõitu autoga = 1töötund traktoriga. Kui autol vahetatakse õli iga 10tuh km järel siis traktoril iga 100tt järel. Pole kahju seda õli vahetada iga 100tt järel, maksab ta kopikaid (addinol õlil oli mingi 2euri kopikatega liiter ja 8l läheb vaja) Siiamaani ei võta masin grammigi õli, ega leemenda kuskilt. (masin aastast 1995 töötunde 1000 ringis)
Suuremate masinate puhul jah see õlivahetus välp võib olla suurema aja tagant. Rusi puhul näiteks 200tt on ok.
(14-05-2015, 16:25 PM)Marko Kirjutas: Toetan Talupoega! Tihti on tulnud margiesinduses läikiva põranda kohal peessekeeratud tehnikat päästa.
Marko@laudlookas
Kahjuks olen ise ENAMIKUL juhtudel just vastupidi kohanud. Margiesinduses jah on normid mida täidetakse. On juhtumeid kus nemadki asja pekki keeravad, kuid selle jaoks ongi vaja nö eeltööd teha ja mõelda kelle juurde minna. Selle asja nimeks on firma/inimese MAINE ja uskuge või mitte hea töö tegemine räägib enda eest.
Viimati sain just ühe auto esisilda vahetada. Tark onu oli kodustes tingimustes elektroodkeevitusega poldid kinni keevitanud pesadesse. Ega jäänudki muud üle kui ca 40 relaka ketast kulutada ja terve esisild laiali lõigata, et uuesti saaks üles ehitada. Omanikul oli sõites veidi jäik tunne ja raginat tuli liiga palju võrreldes sama mudeli autodega.
Siinjuures on suur suur vahe, kas ise teha või lasta teha. Kui ise teha, siis ei pane endale pahaks, et otsid võtit 5 min või käid lõunal töö ajast. Kuid kuidas reageeriksid siis, kui lased teha ja tööline teeb 5 min töö tegemisega 3 suitsu, joob ühe õlle, käib lõunal ja kergendamas ja siis kui 2tundi on sellele kulunud hakkab tööriistu otsima. Töö tegemiseni sel päeval ei jõutagi.....
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.