14-05-2015, 19:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-05-2015, 19:55 PM ja muutjaks oli aigark.)
(14-05-2015, 19:23 PM)maitus Kirjutas: Jälle mõstust vaja . Täna ütles mulle üks sõber, et diiselmootoril peaks kindlasti kütusepump olema, et muidu ei hakkavat kõrgsurve pump töölegi kui eelsurvet ei ole..... kas ongi nii või ?
Mul on olemas selline kütusefilter:
Milleks on seal neli ava- kaks sisse ja kaks välja? Samuti ei jaga ma seda tagasivooluvärki. Kas kütuse tagasivool peaks minema kindlasti paaki, või võib ka filtrisse, kuna seal nagu neid otsi ülearu? Või läheb tagasivool paaki ka läbi filtri? Juhul kui läheb läbi filtri, siis teeb ju sama välja kui läheks otse pealevoolu. Ja kui siiski peab tagasivool tagasi paaki minema, siis mis vahe seal on, kas kütus läheks läbi filtri uuele ringile või läbi paagi?
Enne ei saa aga midagi edasi teha kui need "pudru ja kapsad" mul söödud on !!!
Sinu Martal on etteandepump juba KSP sees,rumal jutt,et ei hakka tööle.Need neli otsa peaks olema:1.paagist filtrisse 2.filtrist KSP-sse(asub pumba ees pool)3.KSP-st(pumba peal,sinna tuleb veel peenike voolik pihustite pealt)tagasivool filtrisse.4.filtrist paaki tagasi.See 4 otsa filtril peaks talvel kütet soojendama.