14-05-2015, 21:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-05-2015, 21:20 PM ja muutjaks oli maitus.)
(14-05-2015, 21:07 PM)aigark Kirjutas:(14-05-2015, 20:51 PM)maitus Kirjutas: No sellest ma aru ei saagi, et kui võib olla õhu probleem tagasivoolus, kuidas siis see tagasivool saab enne paaki veel filtrist läbi minna ja pealevoolava kütusega seguneda. Selles purgis on ju ainult 1 filter ja tagasivool voolaks samasse kambrisse kui pealevool, siis poleks ju vahet, et kas ta käib paagis ära või mitte ??? Sel juhul ikkagi, milleks seal filtril on neli auku ?????Sul ei pea paak olema kõrgemal kui KSP.Ma arvan ,et sul 4otsaga peale ja tagasivool kokku ei puutu.Kui oleks minu teha ,siis ma paneks vana golf II 2 toruga küttefiltri ja tagasivoolu otse paaki siis saaks asi lihtsam ja loogilisem.
Jah, mul on boschi pump. Sellega tundub selge olevat ja paak on ka kõrgemal kui muud asjad.
Peale ja tagasivool satuvad siiski ühte ja samasse kambrisse -võtsin kaane maha ja vaatasin järgi . Aga see, et tagasivool otse paaki läheks, on minu ajule jah palju loogilisem . Ma võiks ju siis sellele filtrile põhimõtteliselt kaks pimedat ette panna ja tagasivoolu otse paaki viia- kas nii sobiks?
Kuskohast see kütus, mis tagasi voolab, üldse tekib?