14-05-2015, 22:17 PM
(14-05-2015, 22:12 PM)Tift Kirjutas: No on aga arutelu ! Leia ffiltril need otsad - kütus sisse ja kütus välja. Ülejäänutele pimedad ette ja kogu lugu. Teinekord on sellistel vidinatel palju otsi erinevate võimaluste jaoks ja alati ei lähe kõiki avasid ja otsi tarvis. Tagasivool otse paaki tagasi. Tagasivoolu toru tuleb pihustite juurest tavaliselt, mõnedel masinatel on tagasivooluvoolikud kokku viidud ühte karpi ja sealt siis ühe voolikuga paaki. Mõnedel on asi veel keerulisem.
Etteandepumpa vaja ei ole, nagu juba öeldi, pealegi on kütusepaak kõrgemal ka.
Arusaadav ! Aga puht huvi pärast -võiksid siiski nimetadaa ühe võimaluse, milleks võib filtril nelja otsa vaja olla ?