14-05-2015, 22:46 PM
Käisin ka natuke enda tehnikat mõõtmas,tulemused siis sellised et mingisugusel pisi respol on silla kõrgus maast 25 cm,samas minu maasturi kõige madalam koht on 20 cm maast ning sild ise on valdavalt 32 cm kõrgusel. Ehk ei peagi mingit uudset imet korraldama. Praegu tundub kõige mõistlikum kasutada samasuguse Patroli tagasilda,mille laius sama,rehvid/veljed samad,ning kui isu saab ka vedama panna,samas peaks ka tugevust olema et esimest kändu nähes kohe kõveraks ei lähe.
Muska71 le see highlifti kasutamine ongi sellise pooleldi kallutava haagise puhul päris hea lahendus,ise olen kasutanud tavalist hüdro tungrauda.
Haagist võib ise vähesel määral ümber ehitada,nagu mulle MNT s öeldi kunagi, et kui on tehtud nii, et kellelgi küsimusi ei teki siis ei ole ju küsimus .Ehk kui on tehtud korralikult siis ei tohiks olla probleemi,samas olemasoleva haagise ametliku ümberehituse tingimuseks on see, et haagis peab jääma välimuselt äratuntavaks. Ümberehitusel on muidugi paberimäärimist vähem kui nullist isetehtul,samas maksad ka riigile vähem vist oli 60 euri odavam.
Eks kui tööks läheb siis peab vaatama milline see parim varjant on
Muska71 le see highlifti kasutamine ongi sellise pooleldi kallutava haagise puhul päris hea lahendus,ise olen kasutanud tavalist hüdro tungrauda.
Haagist võib ise vähesel määral ümber ehitada,nagu mulle MNT s öeldi kunagi, et kui on tehtud nii, et kellelgi küsimusi ei teki siis ei ole ju küsimus .Ehk kui on tehtud korralikult siis ei tohiks olla probleemi,samas olemasoleva haagise ametliku ümberehituse tingimuseks on see, et haagis peab jääma välimuselt äratuntavaks. Ümberehitusel on muidugi paberimäärimist vähem kui nullist isetehtul,samas maksad ka riigile vähem vist oli 60 euri odavam.
Eks kui tööks läheb siis peab vaatama milline see parim varjant on
Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.