15-05-2015, 02:09 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-05-2015, 02:35 AM ja muutjaks oli maitus.)
Seda filtrit näpuvahel keerutades tekkis veel selline küsimus, et miks peaks antud filtri puhul, tagsivoolutoru olemasolul pump üldse kütust läbi filtri imema kui tagasivool filtrist paaki ja pumbale pealevool, filtrist pumpa, saavad kokku ühes filtri kambris (nii nagu pildil filtri peal nooltega näidatud on)? Siis peaks pump imema tagasivoolutorust kas siis kütust otse filtrit läbimata, või siis õhku, juhul kui tagasivoolutoru kütusest väljas on, sest seda on lihtsal teha kui läbi filtrielemendi imeda
? Minu filtril on seal tagasivoolu otsas kuulklapp, mis ei lase otse imeda. Sel juhul aga ma ei mõista ikkagi, et mis sunnib sega kütet sinna tagasivoolutorusse minema filtri poolt paagi poole kui seal on see klapp, mis ei lase pumbal filtrisse ei õhku ega kütust otse imeda? Järelikult on seal vaakum mitte surve- vastasel juhul ei oleks seal sellist klappi ka. No kas on ikka veel lihtne
?
Ja veel, kui mingi anomaalia tagajärjel peakski tagasivoolus mingi surve tekkima, siis on tagasivool pumbast filtrisse ja pealevool paagist filtrisse ka ühe filtri kambriga ühendatud ja kütus liiguks lihtsalt paaki tagasi.


Ja veel, kui mingi anomaalia tagajärjel peakski tagasivoolus mingi surve tekkima, siis on tagasivool pumbast filtrisse ja pealevool paagist filtrisse ka ühe filtri kambriga ühendatud ja kütus liiguks lihtsalt paaki tagasi.