15-05-2015, 07:43 AM
Kui tagasivool ei lähe otse paaki ja tahetakse tagasi ringlusesse suunata, siis peab seal vahel olema mõned keerulisemad asjad, mis tagasivoolust tuleva vedeliku kogust ja survet jne reguleerivad. Ühislatiga mootoritel on see sagedane nähtus. Vaadates seda sistemi skeemi tekkiski mõte, et mille pagana pärast neid seadmeid sinna vahele tarvis - kindlasti ka kallim, kui lihtne voolikukene. Aga teisiti tõenäoliselt ei saa ajule andmeid pihustite, pumba ja muude seadmete toimetamiste kohta, veateateid jms. Reaspumbaga mootoritel pole seda tavaliselt kasutatud. Ja milleks asja keeruliseks ajada, küllap on sel ka oma põhjus. Kui pihusti tagasivool näiteks üles ütleb, siis uhab tagasivoolust kütust tulla mis mühin.... Keevita aga paagile nippel tagasivoolutoru tarbeks ja unusta need noolekesed seal filtrikaanel. Oleks teadnud, oleks need ebavajalikud nooled ise sealt maha viilinud
.
.
