15-05-2015, 08:15 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-05-2015, 08:21 AM ja muutjaks oli maitus.)
(15-05-2015, 03:30 AM)Andres_k Kirjutas: Kas ehk kütuse (õhu, solgi jms.) tagasivool paaki lihtsustab õhu kütusesüsteemist eemaldamist?Vat sellest jutust ma saan aru ja see oli ka mu enda esimene mõte täna üles ärgates kui kujutasin ette esimest käivitust. Just nimelt- selleks, et õhk ei satuks uuesti ringlusse, vaid väljuks paaki, on seda tagasivoolutoru vaja. Ja mitte läbi filtri, vaid otse. Tänan
Vaid mu JUMZil (millel kütuse tagasi/ülevool just filtrisse, mitte paaki läheb) erinevalt teistest diiselmootoriga masinatest (DT75, UNC-060, Volvo 740) kulus peale kütuse lõppemist "terve igavik" enne mootori käima saamist...
! Läbi filtri tagasivooludel ei saa mootor ennast puhtaks "köhida", mitte asi ei ole selles, et kõrgsurvepump toodab kohutavates kogustes kütust juurde, millel kusaigle mujale kui tagasivoolu, minna ei ole
(15-05-2015, 07:43 AM)Tift Kirjutas: Oleks teadnud, oleks need ebavajalikud nooled ise sealt maha viilinud.
Jumal tänatud, et ei viilinud, tänu neile nooltele sain lõpuks ka asja sisust aru
. Huvitav kas sellel ka mingit vahet on kas tagasivool läheb paaki alt või ülevalt- vast ei ole, või kui siis on ehk parem ülevalt, et paak mingi anomaalse lekke puhul tühjaks ei jookseks.. ?
