16-05-2015, 10:05 AM
(16-05-2015, 09:06 AM)maitus Kirjutas:(16-05-2015, 07:55 AM)v6sa Kirjutas:(15-05-2015, 19:42 PM)maitus Kirjutas: Pumbast tulev tagasivool ja paagist pealetulev kütus on ühes tsoonis, filtrist pumpa ja tagasivool filtrist paaki, teises tsoonis koos.
Oled selles nüüd kindel?
Kui pumba tagasivoolu suunamine imipoolele on loogiline ja kasutatav lahendus (ikkagi filtreeritud puhas kütus), siis paagi tagasivooluvoolik filtreeritud kütuse (ja seega imipoolel) tundub kuidagi kahtlane.
Kas tagasivoolustutsis on suunaklapp ka sees? Muidu hakkab pump ju filtri ummistumisel ülevoolu kaudu filtreerimata kütust imema... Või õhku, kui ülevool suubub kütuse tasapinnast kõrgemale...
Just sellest ma ju ühes oma postituses kirjutasingi, et ka mulle tundub kahtlane . Stutsis on jah klapp sees ja oma silmanägemises olen ma ka kindel .
Mnjah. Me näeme, et filtri kaanel on avad ja neil on nooled. Sealjuures me EI TEA, missugune kütuseliin kuhu ühendub, sest seda seal juures kirjutatud ei ole. Üks on kindel - kaks noolt näitavad sisse - need saavad olla kas - paagist tulev liin, mingi tagasivool või...veel midagi. Kaks noolt näitavad välja. Nagu arukad aru saavad, võivad need olla siis liinid filtrist pumpa ja tagasivool paaki. Või..veel midagi. Me teame, et sellised filtikaaned on kasutuses erinevatel masinatel. Näiteks MasseyFergusoni mudelitel. Üksikuna või siis paaris kas teise samasugusega või siis separaatorfiltriga. Universaalsuse pärast on siis tehtud see kaan võimalusterohke, kasutatakse neid avasid siis või mitte. Marta on selline lihtne väike masin ja talle on tarvis lihtsat, töökindlat sistemit. Seepärast tuleks sel filtril kindlaks teha kaks otsa - paagist sisse ja filtrist välja pumba poole suunduv liin. Ülejäänud avad tuleks kinni panna, sulgeda, tihendada vms. Ja selle "stutsi", mis niisama vett segab, võib minema lennutada.
Me võime siin arutada neid liine ja nooli lõpmatuseni ja aega tuleb veel puudugi, sest neid kütusesüsteemide variante on ...noh neid ikka on. Otstarbekas on soovitud lõpptulemuseni jõudmiseks valida lühem tee (olen nõus, et mitte alati) .