17-05-2015, 22:53 PM
Tervist
Pole kaua kirjutanud, kuna palju tegemist tööl ja ega tuulat ka palju teha pole saanud, aga midagi ikka
Tehtud siis siiani:
Raam on värvitud ja kiiged külge pandud ja ka määre sisse pritsitud. Amortide detailid on värvitud ja ootavad kokku ladumist, näidis amordi pildi panen siia.
Mootor on põhimõtteliselt koos ja esimene käivitus ka õnnestus, mis näitas, et silindri alt karteri liitekohast ei ole tihe. Pool segust pritsib karbussi alla, proovisin tihendusmassiga lappida, vaatab mis saab. Halvem variant on see, et pean lahti kakkuma. Uue kolvi paigaldamine oli omaette jant
Nimelt kõigepealt vene varuosad on nagu nad on...... Silinder on mul 0 mõõdus ja pole ovaalne aga lõppkokkuvõttes läks sisse remont 1 kolb samas silindriga mitte midagi tehes. Kolvirõngad oli vaja parajaks viilida, et sisse mahuks ja muidugi kolvile tuli anda viili ja liivababerit, et asi üldse ilusalt käima hakkaks. Sai see kõik tehtud siis tuli välja et kolvisõrm on liiga pikk kolvile, et stopperrõngad istuksid, võtsin siis treipingis 3 mm otsast maha ja nüüd on ok, teine variant oli kolvile uued sooned saada aga ma ei tea kuidas see oleks tehtud saanud
Siis uuendasin mootori juhtmete otsad ära ja jootsin kaitsmete juhtmete otsad üle, lisaks ostsin Easthighway.com poest uue kaitsme mis maksis 6 euri.....päris kallis aga noh . Uued kaitsmete hoidjad sai ka tehtud, kuna doonor pillil neid plekist jublakaid ei olnud. Pilt ka juurde
Kereplekkidega kaugele ei ole jõudnud, mõtlen siin et laseks kellelgi teisel need ära keevitada ja teeks siis edasi, sest see töö tundus üle jõu käivat aga vaatab seda asja. Raha on kulunud juba üle 1000 euri.
Kui leian võimaluse siis panen ka esimese käivitamise video, enne seda oli muidugi starteri kontroll ka.
Pildid:
Seniks aga edu kõigile
Parimat
Linntamm
Pole kaua kirjutanud, kuna palju tegemist tööl ja ega tuulat ka palju teha pole saanud, aga midagi ikka
Tehtud siis siiani:
Raam on värvitud ja kiiged külge pandud ja ka määre sisse pritsitud. Amortide detailid on värvitud ja ootavad kokku ladumist, näidis amordi pildi panen siia.
Mootor on põhimõtteliselt koos ja esimene käivitus ka õnnestus, mis näitas, et silindri alt karteri liitekohast ei ole tihe. Pool segust pritsib karbussi alla, proovisin tihendusmassiga lappida, vaatab mis saab. Halvem variant on see, et pean lahti kakkuma. Uue kolvi paigaldamine oli omaette jant
Nimelt kõigepealt vene varuosad on nagu nad on...... Silinder on mul 0 mõõdus ja pole ovaalne aga lõppkokkuvõttes läks sisse remont 1 kolb samas silindriga mitte midagi tehes. Kolvirõngad oli vaja parajaks viilida, et sisse mahuks ja muidugi kolvile tuli anda viili ja liivababerit, et asi üldse ilusalt käima hakkaks. Sai see kõik tehtud siis tuli välja et kolvisõrm on liiga pikk kolvile, et stopperrõngad istuksid, võtsin siis treipingis 3 mm otsast maha ja nüüd on ok, teine variant oli kolvile uued sooned saada aga ma ei tea kuidas see oleks tehtud saanud
Siis uuendasin mootori juhtmete otsad ära ja jootsin kaitsmete juhtmete otsad üle, lisaks ostsin Easthighway.com poest uue kaitsme mis maksis 6 euri.....päris kallis aga noh . Uued kaitsmete hoidjad sai ka tehtud, kuna doonor pillil neid plekist jublakaid ei olnud. Pilt ka juurde
Kereplekkidega kaugele ei ole jõudnud, mõtlen siin et laseks kellelgi teisel need ära keevitada ja teeks siis edasi, sest see töö tundus üle jõu käivat aga vaatab seda asja. Raha on kulunud juba üle 1000 euri.
Kui leian võimaluse siis panen ka esimese käivitamise video, enne seda oli muidugi starteri kontroll ka.
Pildid:
Seniks aga edu kõigile
Parimat
Linntamm