18-05-2015, 10:52 AM
(17-05-2015, 09:34 AM)ahtos Kirjutas: Tee siis sierra sillast saad nii kliirensit kui ka vedu .
Sierra õõtsa plekk tundus kauniksti õhuke... A võibollat minule varbale kukkunud sild on miskine piraat kah, krt seda teab. Plussiks on üsna levinud 4x108 poldivalem.
Plekkõõtsade viga on selles, et lühikesena ei anna need kuigi palju rattakäiku... Tõsi, enam haagisesilla tehasetorsioonist.
MB vanemate mudelite (114. 115. 116, 123. 126) plekkõõtsad on tummisemad, paraku ka raskemad. Ning harva liigub roostest puremata tükke. Poldivalem 5x112 on aga väga levinud.
Haagise ja selle rummude puhul on poldivalem päris oluline. Kui kerghaagistel levinud 4x100 on üsna lihtsalt leitav (tõsi, sissenihutus 30 mm tekitab probleeme sobivalt väljas oleva asendusvelje leidmisel), siis mingi jkuurileiu haruldane 5x110 näituseks võib kusagil karupees hätta jätta. Ning võib olal kindel, et kui rehv kooleb, siis pool üheksa (või üksteist, kui sõit hiliseks on jäänud) kusagil inimestest mahajäetud paigas .
Ning mina ei tea ühtegi odavhaagist, millel oleks tungrauaga tõstmiseks ette nähtud kohta. Ikka nokerdad silla või vedrukanduri alt... Sai seda Respost küsitud ja neilgi läks näpp suhu. Kewner ja Brentex ajasid seda tavalist mämm-mämmi harva esinevast probleemist ja käärtungrauast. Huvitav, mitmel autol seda tänapäeval enam leiab? Enamasti on kompaktne kahevarreline, mis eeldab libisemiskindlat tõstepunkti... Kui autos tundrauda üldse ongi - vaht ja kompressor levivad järjest enam.
HiLift on tore küll, kuid paljudel seda ikka auto küljes on.