18-05-2015, 14:15 PM
Aga kogu Eesti või ka Euroopa häda on selles, et meil polegi saada mingeid mõistlikke haagiste rattakinnitusi, mingist valikust rääkimata. On kõlbmatud "torsioon"käkerdised ja lehtvedrusillad ja kõik. Kui tahta midagi vähe pädevamat või teistmoodi, peab üle ookeani vaatama: näiteks sellised lahendused. Sellisest kergelt Mini-laadsest asjast saan ma juba natukene aru kui sinna ka amordid panna. Teed korraliku haagise raami, poldid sinna külge ja ongi korraliku kliirensiga asi olemas. Euroopast ongi lähim lahendus PSA-grupi kompakttagasillad, mida saaks kasutada. Miks aga mulle meeldib INSENERIDE tehtud lahendused, mitte suvaliste külaseppade värk: autode tagasillad töötavad kui veermik, mitte kui loksutav põrkepallist sitavanker! Parafraseerides meie poliitilisi hüüdlauseid: haagiste sildasid ei projekteeri F1-tiimide veermikuinsenerid, VÕID KINDEL OLLA! Sealt ei leia suvalist keevisõmblusega nelikanttoru, tundmata kummimaterjali, väänatud plekki jne
No ja siiski ei ole seegi asi võrreldav miljonites toodetud tippinseneride looduga juba puhta visuaali põhjalt:
![[Pilt: A20RS440_1000.jpg]](https://www.etrailer.com/Merchant2/graphics/00000001/pics/A/2/A20RS440_1000.jpg)
Küll on need F1-tegelased oma "küüneviha" sisse ajanud vihatud kompaktidesse... ja see on tunda nii kruusateel kakerdades, linnas ukerdades, krossirajal tallates kui asfaldil kiirelt kurvi väänates, koormaga ja koormata
Aga see on muidugi kaugel metsaveohaagisel vajalikust
PS: käisin õues ja kaalusin iseendaga koos selle tala ära: 30 kg ehk koos trumlite/laagrite ja amortidega tulebki veebis väidetud 45kg kokku + rattad.
![Wink Wink](https://forum.automoto.ee/images/smilies/wink.gif)
No ja siiski ei ole seegi asi võrreldav miljonites toodetud tippinseneride looduga juba puhta visuaali põhjalt:
![[Pilt: A20RS440_1000.jpg]](https://www.etrailer.com/Merchant2/graphics/00000001/pics/A/2/A20RS440_1000.jpg)
Küll on need F1-tegelased oma "küüneviha" sisse ajanud vihatud kompaktidesse... ja see on tunda nii kruusateel kakerdades, linnas ukerdades, krossirajal tallates kui asfaldil kiirelt kurvi väänates, koormaga ja koormata
![Wink Wink](https://forum.automoto.ee/images/smilies/wink.gif)
![Wink Wink](https://forum.automoto.ee/images/smilies/wink.gif)
PS: käisin õues ja kaalusin iseendaga koos selle tala ära: 30 kg ehk koos trumlite/laagrite ja amortidega tulebki veebis väidetud 45kg kokku + rattad.