18-05-2015, 23:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-05-2015, 00:30 AM ja muutjaks oli pen.skar.)
Herr Lurts, miks määre peab kardaaniristis vahetuma? Aitab, kui kompenseeritud saab ekspluatatsiooni käigus kadumaläinud osa. Kui just laudamasinaga tegu pole, siis kausiääre vahelt väljatulemiseni sisseajamine kurjast. Väljatulek näitab, et tihend sai rikutud ja edaspidi tulebki hakata tihedamini pritsitama, et kaka, vee ja pori sissetung saaks tõrjutud.
To Laurimetall- keera nippel ära. Akudrelliga proovi, kas puuriotsaga saab paaga-roostekorgist läbi. Suts WD ka otsa ja uue nipliga vast võtab veel määrde sisse. Nõukaajal oli määret mittesissevõtva nipli asemele keeratav abinõu. Poldist pealekeeramisega anti määrdele julm surve- vahel pauguga läks tee lahti. Edasi sai juba pritsiga toimetada, oli ta siis elektriline, pneumo või käsi.
To autojuht- enamusel ristidel on kausitihend äärevõrus sarnane hüdrosilindri mansetile. Kui selle pidava serva ülearuse püüdlikusega pahupidi pritsid, ei lähe ta enam paika tagasi ja pahandused algavad.
To Laurimetall- keera nippel ära. Akudrelliga proovi, kas puuriotsaga saab paaga-roostekorgist läbi. Suts WD ka otsa ja uue nipliga vast võtab veel määrde sisse. Nõukaajal oli määret mittesissevõtva nipli asemele keeratav abinõu. Poldist pealekeeramisega anti määrdele julm surve- vahel pauguga läks tee lahti. Edasi sai juba pritsiga toimetada, oli ta siis elektriline, pneumo või käsi.
To autojuht- enamusel ristidel on kausitihend äärevõrus sarnane hüdrosilindri mansetile. Kui selle pidava serva ülearuse püüdlikusega pahupidi pritsid, ei lähe ta enam paika tagasi ja pahandused algavad.