21-05-2015, 11:33 AM
(20-05-2015, 15:59 PM)ahtos Kirjutas: Kui korralik amort all ei põrka ta midagi nii hullult.
Justnimelt "nii hullult"

Muuseas, kõige valusamalt tunned selle kummitorsiooni jubedust paadihaagiste all. Kui merepeal ei suuda näiteks kaatrit laiali lammutada, siis see põrkepallisild suudab seda suhteliselt nobedalt. Ehk kui vähegi tahate oma veesõidukit hoida ja mugavalt liigelda, siis ostke vaid vedrusillaga paadihaagis. Reaalsus on see, et tühjana näha olev IGA põrge maast lahti tähendab koormatuna lööki toetuspunktidesse. Eks saab ka vedrusillaga tühja haagise maast lahti kuid ikka kordi suurema "vaevaga". Lehtverdusilla kohta saab öelda natukenegi veermik, kuigi neil ei ole vedruleht ülitäpselt ja just antud kaaluvahemiku jaoks projekteeritud nagu autodel, selle põrkepalli kohta kindlasti mitte. Aga egas see tähenda, et põrkepall oleks halb: odav ja lihtne on ka suur väärtus!
Ksf! Võsale: kuskohas Sa siin pildil näed "tugevat kuumtsingitud terasraami" ja rõhk sõnal TUGEV??? Pluss see, et nina pole aerodünaamiline ja ka see on päris oluline. Jne ehk lõpuks tuli ehitajal kokku julgelt poole odavam ja ÕIGE asi. Õigemini hind tulnud Respo piduriteta toorikhaagise oma aga seda siis ju piduritega haagis "kõikide lisadega" ustest/luukidest tugijalgade ja ratasteni. Ja saab vajadusel ka ajutise kalamehe haagissuvilana kasutada

![[Pilt: DSC_0028_1.jpg]](http://www.respo.ee/UserFiles/default/respo_are/gallery/1500F351L180-145/DSC_0028_1.jpg)