21-05-2015, 12:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-05-2015, 12:04 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Õige kandevõimega torsioon ja nõuetekohane rehvirõhk ei hüppa hinda arvestades kuigi hullusti. Aga see ei kannata ju ülekoormat
Mida kõvem torsioon, seda jäigem tühjalt.
Ka suure kandevõimega lehtvedrusild kaldub tühjalt põrkama aukudes...
Muide, ma kaldun arvama, et Ply viidatud USA sillapoolikute kummielemendid käituvad sarnaselt. Või isegi veel äkilisemalt, kuna vedrustuse käiku on päris vähe, vaid kraadi kümmekond... Meillevinud torsioonidel on seda pea 30 kraadi.
Mina pole Respo furgoonhaagise alla kiiganud. Kui tegu on PLH, siis on hind krõbedavõitu küll. Samas ühest tükist esikate ei lase auto järel oleval pasapilvel haagisesse pääseda. Mis omakorda tähendab, et kruusateel ratta alt lennanud kivi või jääkamaka lõhutud kate tuleb vahetada kogu täiega...
Ma siiski julgeks arvata, et nad ei pane furgooni alla PLH-raami.
Mihuke see omavalmistatud aerodünaamikašedööver siis on?


Ka suure kandevõimega lehtvedrusild kaldub tühjalt põrkama aukudes...
Muide, ma kaldun arvama, et Ply viidatud USA sillapoolikute kummielemendid käituvad sarnaselt. Või isegi veel äkilisemalt, kuna vedrustuse käiku on päris vähe, vaid kraadi kümmekond... Meillevinud torsioonidel on seda pea 30 kraadi.
Mina pole Respo furgoonhaagise alla kiiganud. Kui tegu on PLH, siis on hind krõbedavõitu küll. Samas ühest tükist esikate ei lase auto järel oleval pasapilvel haagisesse pääseda. Mis omakorda tähendab, et kruusateel ratta alt lennanud kivi või jääkamaka lõhutud kate tuleb vahetada kogu täiega...
Ma siiski julgeks arvata, et nad ei pane furgooni alla PLH-raami.
Mihuke see omavalmistatud aerodünaamikašedööver siis on?