23-05-2015, 20:11 PM
Ilmselt Deeremees tahab seda panna oma aiatraktori käigukasti ja reduktor ülekannetesse?
M8V ehk siis AC-8 jm sarnased terivaadid võib ära unustada. Miks? Aga vanasti ju töötasid kõik selle õliga...
Ometi olles IZ,Voshod,Minsk ja igasugu teiste vene mootorrataste käigukastide sisu uurinud,mis on M8V õliga sõitnud. Tuleb tõdeda,et ei määri see seal piisavalt hammasrattaid,kahvlid,puksid rohkem kulunud võrreldes sama mootori sisuga,mis on TAD,TEP,TAP õliga töötanud.
Muidugi ükski õli ei kaitse, selle eest, kui mootorit kasutatakse valedel eesmärkidel ehk tehakse igasugu rumalusi,mida pole vaja teha
Reduktor ülekandesse ja sinna Tuula mootori käigukasti pane julgelt Tep-15 või TAD17I. Arvestades,et see on vene tehnika, lääne õli peale raha raisata ei ole mõtet.
M8V ehk siis AC-8 jm sarnased terivaadid võib ära unustada. Miks? Aga vanasti ju töötasid kõik selle õliga...
Ometi olles IZ,Voshod,Minsk ja igasugu teiste vene mootorrataste käigukastide sisu uurinud,mis on M8V õliga sõitnud. Tuleb tõdeda,et ei määri see seal piisavalt hammasrattaid,kahvlid,puksid rohkem kulunud võrreldes sama mootori sisuga,mis on TAD,TEP,TAP õliga töötanud.
Muidugi ükski õli ei kaitse, selle eest, kui mootorit kasutatakse valedel eesmärkidel ehk tehakse igasugu rumalusi,mida pole vaja teha

Reduktor ülekandesse ja sinna Tuula mootori käigukasti pane julgelt Tep-15 või TAD17I. Arvestades,et see on vene tehnika, lääne õli peale raha raisata ei ole mõtet.