27-05-2015, 21:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-05-2015, 22:34 PM ja muutjaks oli tamburiin.)
Jawaga on kuidas on, pole ise valmistamisliini kõrval seisnud . Kui tõesti Jawa silindreid ei ole termiliselt töödeldud, siis ei avalda üle puurimine mootori töökindlusele mõju.
Aga väita, et malmi GG25 ei töödelda termiliselt ei ole õige.
Vene standardi järgi on tegu malmiga СЧ 25( perliitne ), siis lingi http://www.referatshop.ru/view/0003330.php kaks eelviimast rida selgitavad, et vastav perliitne malm läheb kõrgsagedusvooluga töötlemise alla.
Sama Zil-i hülsside malmiga СЧ 18-36 ( samuti perliitne ), töödeldakse termiliselt http://www.autoezda.com/ystroustvo/911-g...v-zil.html
Huvi korral materjalidest, erinevatest standarditest saab vaadata; http://www.splav-kharkov.com/z_mat_type.php
Aga üldiselt:
Tehase norm kapitaalremondi läbinud mootorile on tunduvalt väiksem, kui läbisõit esimese kap. remondini. See ei tulene mitte väntvõlli kiirenenud kulumisest. Tuleneb ainult silindrigrupist ja selle väiksemast ressursist.
Aga väita, et malmi GG25 ei töödelda termiliselt ei ole õige.
Vene standardi järgi on tegu malmiga СЧ 25( perliitne ), siis lingi http://www.referatshop.ru/view/0003330.php kaks eelviimast rida selgitavad, et vastav perliitne malm läheb kõrgsagedusvooluga töötlemise alla.
Sama Zil-i hülsside malmiga СЧ 18-36 ( samuti perliitne ), töödeldakse termiliselt http://www.autoezda.com/ystroustvo/911-g...v-zil.html
Huvi korral materjalidest, erinevatest standarditest saab vaadata; http://www.splav-kharkov.com/z_mat_type.php
Aga üldiselt:
Tehase norm kapitaalremondi läbinud mootorile on tunduvalt väiksem, kui läbisõit esimese kap. remondini. See ei tulene mitte väntvõlli kiirenenud kulumisest. Tuleneb ainult silindrigrupist ja selle väiksemast ressursist.