Jawa + külgkorv.
#4

354/04 -> 354/06 üleminekul muudeti käigukasti ülekandeid sel teel, et 2. ja 3. käigu hammasrattapaarid vahetati omavahel ära. 354/04 puhul oli 1. ja 2. käigu vahel suurem hüpe, aga 2. kuni 4. käik kenasti koos. 354/06 ja 360 puhul on 1. kuni 3. käik koos, aga  suurem hüpe 3. ja 4. käigu vahel.

Korviga on üldiselt parem sõita, kui hammasrattad on käigukastis 354/04 skeemi järgi, sest siis on 3. ja 4. käigu vahe väiksem. Lisaks, nõuka ajal sõideti 354 või 360 korvidega enamasti 15-46 sekundaarülekandega.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Jawa + külgkorv. - Autor: roosakummik - 28-05-2015, 11:13 AM
RE: Jawa + külgkorv. - Autor: unicman - 28-05-2015, 15:18 PM
RE: Jawa + külgkorv. - Autor: diesel - 28-05-2015, 20:08 PM
RE: Jawa + külgkorv. - Autor: argo1974 - 29-05-2015, 00:10 AM
RE: Jawa + külgkorv. - Autor: terra - 29-05-2015, 09:08 AM
RE: Jawa + külgkorv. - Autor: ahtos - 30-05-2015, 08:15 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne