29-05-2015, 00:10 AM
354/04 -> 354/06 üleminekul muudeti käigukasti ülekandeid sel teel, et 2. ja 3. käigu hammasrattapaarid vahetati omavahel ära. 354/04 puhul oli 1. ja 2. käigu vahel suurem hüpe, aga 2. kuni 4. käik kenasti koos. 354/06 ja 360 puhul on 1. kuni 3. käik koos, aga suurem hüpe 3. ja 4. käigu vahel.
Korviga on üldiselt parem sõita, kui hammasrattad on käigukastis 354/04 skeemi järgi, sest siis on 3. ja 4. käigu vahe väiksem. Lisaks, nõuka ajal sõideti 354 või 360 korvidega enamasti 15-46 sekundaarülekandega.
Korviga on üldiselt parem sõita, kui hammasrattad on käigukastis 354/04 skeemi järgi, sest siis on 3. ja 4. käigu vahe väiksem. Lisaks, nõuka ajal sõideti 354 või 360 korvidega enamasti 15-46 sekundaarülekandega.