29-05-2015, 10:20 AM
Tänud info eest! Saanidel (vist kõigil 4T mootoritel ) on kasutusel kuivkarter, õli siis enamuse ajast jahedamas kohas. Polarise Liberty-seerial on ka jahutusvedeliku-õli soojusvaheti, nii et teoreetiliselt õli kuumaks minna ei saa. Ei taha siin uuesti tõstatada teemat et mis õli on parem, kuid tippude racing-õlid peaks ju kõik suht ühte auku mahtuma.. Et ära Shelli ega Mobilit pane, võta ikka Motul.. No ma ei tea.... Ega ma Mannoli peale mõelnudki.
Targutuseks veel Peipsi saanimeeste kurvast saatusest ühel külmal talvel.. Kuna kala ja kalamees külma ei karda, käis ka -25-ga sõit Venemaa poole.. Paari päevaga aeti miskit 10 2T (automaatõlitusega) mootorit kotti.. Kõigil karp lahti, sügavad mõtlikult kukalt.. Kasutasime ju parimat Addinoli (Husqu või misiganes) seguõli...
Targutuseks veel Peipsi saanimeeste kurvast saatusest ühel külmal talvel.. Kuna kala ja kalamees külma ei karda, käis ka -25-ga sõit Venemaa poole.. Paari päevaga aeti miskit 10 2T (automaatõlitusega) mootorit kotti.. Kõigil karp lahti, sügavad mõtlikult kukalt.. Kasutasime ju parimat Addinoli (Husqu või misiganes) seguõli...
