08-06-2015, 12:46 PM
(08-06-2015, 09:23 AM)iceman Kirjutas: rolleril peaks siiski see simmerling määritud saama , seguõliga , kui see segu ikka sinna jõuab.
kuna on proovitud erinevaid väntasid ja eri kordadel said viga eripoole laagrid, kas ei või olla ikka määrimise probleem .
mootorit koostades tuleks kohe laagrid ja simmekad libedaks teha. õli peaks jõudma laagriteni ja edasi ka simmerlingi vahele karteripooltes olevaid õlituskanaleid mööda , tuleks kindlustada õli jõudmine neidmööda simmerlingini .
samas üldluhul peab olema vändal mingi minimaalne pikilõtk , rolleril on vändaotsal variaator , kuidas see pikisuunas survet avaldab?
Antud juhul määre simmerlingi vaevalt, et jõudis, kuna simmerling on paigaldades vastu laagrit. Selleks, et simmerling paigaldada nii, et laagri ning simmeri vahele jääks mm ruumi on vaja teha mingi spets tööriist.
Variaator pitkilõtkule survet ei avalda.
Lühidalt kuidas vänta paigaldasin: Kuumutasin varikapoolset plokipoolt fööniga ning lupsti laager sisse. Seejärel soojendasin fööniga sama laagrit ning hopsti vänt sisse. Kuumutasin süüte poolset plokipoolt ning kukutasin laagri sisse. Silikoonisin plokipooled ning kuumutasin süüte poolset laagrit ning panin plokipooled kokku ning tõmbasin kruvidega ühtlaselt kokku. Seejärel tõmbasin tõmmitsaga vänta süüte poole välja, et asi pinges ei oleks ning vabalt keerdleks. Tilgutasin laagritele õli ning tegin simmeri õliseks ning kasutades 3/4" torujuppi ajasin simmeri toruga ovaalseid liigutusi tehes oma kohale.
Laagrid on õiged (C4).