12-06-2015, 11:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-06-2015, 12:32 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(12-06-2015, 11:01 AM)Laurts Kirjutas: ...
Jutud laevadest konteineritest jne pikast tarneajast on jama
...
Wohaa, rohud võtmata? Kiireks reageerimiseks vajaliku laovaru hoidmine on üks (kuid kaugeltki mitte põhiline!) kõrge esinduse tunnihinna põhjusi. Millegipärast klient seda aga ei hinda. Keskmine eestlane ju ei täna kohusetundliku töö eest, küll aga vingub häälekalt apsu puhul.

Samas on inimlikult vägagi mõistetav, et teadmatus vajaliku detaili tarneaja suhtes ajab istmikus olevat jääkained kergesti keema küll.

Võtame sellesinase viimatisoetatud Echo näiteks. Kui tõepoolest peaks kolb kärvama, siis kusagilt see kolb peab tulema. Kardetavasti ei ole Echol Euroopa laos nii odavale vidinale kolbi. Küll on see olemas tehase laos, kuna uusi ju tehakse.
Lennupostis tuleb see küll kohale kahe päevaga, aga ma ei taha maksta sae hinda selle teenuse eest.
Odavalt saabki aga läbi ülalkirjeldatud logistikaketi: tellimused kogutakse kokku, need pakitakse plaanilisse konteinerisse ja saadetakse ulpima parajasti lähtevalmis oleva paadiga. Kord Euroopa sadamasse kohalejõudnuna menetletakse üldjärjekorras jaotuslao riiulile, kust logistikaosakond selle siis müügiosakonna tellimuste alusel uuesti edasi saadab. Kõik see võtab üldjärjekorras seistes aega.
Ning kui mingi lüli vahelt käkib, lähebki minu õnnetu kolvisoov järgmise poolaasta konteineri nimekirja.