14-06-2015, 21:00 PM
Kaua aega kivivares seisnud jahukopp, sai jumzile parajaks tehtud, et kergemaid laadimistöid teha
![[Pilt: 010861117716daf.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/434/222/010861117716daf.jpg)
![[Pilt: 01086112036640d.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/434/222/01086112036640d.jpg)
![[Pilt: 0108611229aa697.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/434/222/0108611229aa697.jpg)
![[Pilt: 01086112672afa1.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/434/222/01086112672afa1.jpg)
![[Pilt: 0108611309ed0cb.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/434/222/0108611309ed0cb.jpg)
Olin juba oma palgihaaratsi otsinguil lootust kaotamas, kui järsku tuli sobiv pakkumine ühe palgifirma omanikult, kust soetasin ühe ajaloolise haaratsi koos pöördpeaga, nimelt peaks too olema üks esimesi tehase fiskarse, mida palgiautodele paigaldati
Tutvusin ka ise haaratsiga töötamisega nädalavahetusel lähemalt, nimelt, tegin mullu pooleli jäänud planeerimistöö lõpuni, kus kivid olin hunnikusse kuhjanud, kui tavalise kopaga oli neid keeruline kärule tõsta, nüüdsest see nagu naljategu
![[Pilt: 0108691865a05b2.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/434/383/0108691865a05b2.jpg)
Traktori külge sai haarats paigaltatud lihtsalt ja odavalt. 35mm tugev võllimaterjal ja sinna peale vastav torupuks, otsast splindiga kinni ja voila
Paistavad ka kaks pöördpea stutsi, mis hetkel ühendamata jäävad, kuna mitu projecti käsil ja resursid piiratud
![[Pilt: 0108691877e00fa.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/434/383/0108691877e00fa.jpg)
Kõigele lisaks installisin ka ühe veoka peegli kabiini külge, kael hakkas juba ära väsima, sellest üleõla vaatamisest maanteel
![[Pilt: 010861117716daf.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/434/222/010861117716daf.jpg)
![[Pilt: 01086112036640d.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/434/222/01086112036640d.jpg)
![[Pilt: 0108611229aa697.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/434/222/0108611229aa697.jpg)
![[Pilt: 01086112672afa1.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/434/222/01086112672afa1.jpg)
![[Pilt: 0108611309ed0cb.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/434/222/0108611309ed0cb.jpg)
Olin juba oma palgihaaratsi otsinguil lootust kaotamas, kui järsku tuli sobiv pakkumine ühe palgifirma omanikult, kust soetasin ühe ajaloolise haaratsi koos pöördpeaga, nimelt peaks too olema üks esimesi tehase fiskarse, mida palgiautodele paigaldati

Tutvusin ka ise haaratsiga töötamisega nädalavahetusel lähemalt, nimelt, tegin mullu pooleli jäänud planeerimistöö lõpuni, kus kivid olin hunnikusse kuhjanud, kui tavalise kopaga oli neid keeruline kärule tõsta, nüüdsest see nagu naljategu

![[Pilt: 0108691865a05b2.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/434/383/0108691865a05b2.jpg)
Traktori külge sai haarats paigaltatud lihtsalt ja odavalt. 35mm tugev võllimaterjal ja sinna peale vastav torupuks, otsast splindiga kinni ja voila


![[Pilt: 0108691877e00fa.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/434/383/0108691877e00fa.jpg)
Kõigele lisaks installisin ka ühe veoka peegli kabiini külge, kael hakkas juba ära väsima, sellest üleõla vaatamisest maanteel

![[Pilt: 0108691879acf02.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/434/383/0108691879acf02.jpg)