17-06-2015, 00:26 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-06-2015, 00:28 AM ja muutjaks oli overspeed.)
Nagu ikka, andsid möned asjad ka pisut järgi esimesel vöistlusel. Seekord olid köik alumiiniumist ... kahtlustasin seda sellega, et alumine mootorikinnitus tegi raami oluliselt jäigemaks mis töi juurde ka meeletu vibra raamile.
Tuli oma roosteläinud alumiiniumtöötlusoskused "ülesse otsida" ja parandama hakata:
Öhufiltri korpuse üks kinnituskörv murdus:
Tagumise porilaua vasak toestus pooleks. Seda olin ka juba varem (paar aastat tagasi) paiganud (keevituse asemel tuli siis välja rohkem sulatus ), ning see pigem sellepärast, et kövasti porilauale toetub poeg kehaga (peab tegema nii, et vastu peaks sellele koormusele):
Tagumise piduri kolvi kaitseks pealeastumise eest on tehtub Al kaitse, sedagi varem juba paikanud, kuid nüüd uus pragu:
Tuli oma roosteläinud alumiiniumtöötlusoskused "ülesse otsida" ja parandama hakata:
Öhufiltri korpuse üks kinnituskörv murdus:
Tagumise porilaua vasak toestus pooleks. Seda olin ka juba varem (paar aastat tagasi) paiganud (keevituse asemel tuli siis välja rohkem sulatus ), ning see pigem sellepärast, et kövasti porilauale toetub poeg kehaga (peab tegema nii, et vastu peaks sellele koormusele):
Tagumise piduri kolvi kaitseks pealeastumise eest on tehtub Al kaitse, sedagi varem juba paikanud, kuid nüüd uus pragu:
Arrogance diminishes wisdom !