17-06-2015, 11:03 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-06-2015, 11:25 AM ja muutjaks oli ando.)
Kagueestlased nüüdseks samuti pikast reisist toibunud - nagu teemas juba kombeks, siis mainiks samuti ära kilometraaži, milleks oli viisakas 960km.
Üritus algas Tartust startimisega reede pärastlõunal ning pärast toidu ja tankimispeatusi maabusime Rohuküla sadamas paarkümmend minutit enne viimase praami väljumist. Kui tuli aeg järjekorrast kiirelt startida, selgus tõsiasi, et lõigul Pärnu -> Rohuküla on starteri küljest eraldunud tõmberelee. Egas midagi, mõnusalt pehmete istmetega harjunud jalad tuli lükkamise tarbeks väga kiirelt liikuma saada. Praamil sai tehtud 20 minuti remont, kus kaasasolevatest varudest sai leitud üks ülemõõduline viiene polt, millega tõmberelee taas starteri külge ühendada. Teine algupärane polt oli säilinud ning pikutas starteri peal.
Võistluseni sujus kõik kenasti, Ristimäel mitte käinutena panime maha ka märgi. Ikka nagu kohalikuks kombeks, mitte puu sisse kruvikeerajaga kraapides : "Vasja oli siin".
Kruusalõigud olid suhteliselt vaevalised ning mõjusid vist kõikidele masinatele kurnavalt - ehe näide sellest oli kohaliku noorhärra lahtise silindripeaga Stella. Siiski universaalautole kohaselt meie varustuses tööriistu leidus ja külamehe masinale taas hääle sisse. Hoolimata asjaolust, et tugev noor hiidlane keeras puruks ühe neljast silindrikaant hoidvast poldist.
Eelpooltoodud pildilt kumab välja natuke liiga lai naeratus teise õnnetuse üle - ärge muretsege, karma tegi selle meile peagi tagasi. Heltermaa külje all algasid probleemid tuledega ning pasun otsustas mitte töötada. Õnneks oli meil oidu teha kiire peatus kapoti avamiseks. Vaatepildiks poolenisti sulanud generaatori + juhtmed vastu kollektorit. Taas tööriistakastid välja ja pooleks sulanud/deformeerunud juhtmed vahetusse. Remondi käigus hakkas silma ka end ümber keeranud kiilrihm, mille vahetamise otsustasin teha enne Käina rada.
Teel Käinasse kiilrihma poolsuse vahetus ununes ja pärast autost kola välja viskamist sai rajale suure hooga peale tuisatud. Esimesel käiguvahetusel süttis generaatori märgutuli, kiirpilgul paistis tahavaatepeeglist must usjas sõõr. Selge pilt, mälu värskendatud!
Liiga kiirelt roniva seieri ning mootori kahjustamise hirmus sai 2 kurvi hiljem tehtud rihmavahetus, mis Tarvitet Massinate poolt Näoraamatusse lisatud videos samuti kaugvaates paistab.
Õhtune oleng oli meeleolukas, eriti teeb rõõmu, kui omad mehed võidu koju toovad ja saavad ise nentida, et nii mõnusalt ja rahulikult sai üritust võetud. See näitab, et Tarvitet Massinate Väljasõit on üritus, kus ei pea võidu saamiseks olema kiire ja vihane
Meie seltskonna ühispilt teede lahknemisel - pühapäeva pärastlõunal Haapsalu Selveris.
Taas väga hästi sujunud üritus - ainsaks lisasooviks on, et järgmisel korral lusikaseisusuppi jätkuks ka viimastele ekipaažidele
Au ja kiitus korraldusmeeskonnale!
Üritus algas Tartust startimisega reede pärastlõunal ning pärast toidu ja tankimispeatusi maabusime Rohuküla sadamas paarkümmend minutit enne viimase praami väljumist. Kui tuli aeg järjekorrast kiirelt startida, selgus tõsiasi, et lõigul Pärnu -> Rohuküla on starteri küljest eraldunud tõmberelee. Egas midagi, mõnusalt pehmete istmetega harjunud jalad tuli lükkamise tarbeks väga kiirelt liikuma saada. Praamil sai tehtud 20 minuti remont, kus kaasasolevatest varudest sai leitud üks ülemõõduline viiene polt, millega tõmberelee taas starteri külge ühendada. Teine algupärane polt oli säilinud ning pikutas starteri peal.
Võistluseni sujus kõik kenasti, Ristimäel mitte käinutena panime maha ka märgi. Ikka nagu kohalikuks kombeks, mitte puu sisse kruvikeerajaga kraapides : "Vasja oli siin".
Kruusalõigud olid suhteliselt vaevalised ning mõjusid vist kõikidele masinatele kurnavalt - ehe näide sellest oli kohaliku noorhärra lahtise silindripeaga Stella. Siiski universaalautole kohaselt meie varustuses tööriistu leidus ja külamehe masinale taas hääle sisse. Hoolimata asjaolust, et tugev noor hiidlane keeras puruks ühe neljast silindrikaant hoidvast poldist.
Eelpooltoodud pildilt kumab välja natuke liiga lai naeratus teise õnnetuse üle - ärge muretsege, karma tegi selle meile peagi tagasi. Heltermaa külje all algasid probleemid tuledega ning pasun otsustas mitte töötada. Õnneks oli meil oidu teha kiire peatus kapoti avamiseks. Vaatepildiks poolenisti sulanud generaatori + juhtmed vastu kollektorit. Taas tööriistakastid välja ja pooleks sulanud/deformeerunud juhtmed vahetusse. Remondi käigus hakkas silma ka end ümber keeranud kiilrihm, mille vahetamise otsustasin teha enne Käina rada.
Teel Käinasse kiilrihma poolsuse vahetus ununes ja pärast autost kola välja viskamist sai rajale suure hooga peale tuisatud. Esimesel käiguvahetusel süttis generaatori märgutuli, kiirpilgul paistis tahavaatepeeglist must usjas sõõr. Selge pilt, mälu värskendatud!
Liiga kiirelt roniva seieri ning mootori kahjustamise hirmus sai 2 kurvi hiljem tehtud rihmavahetus, mis Tarvitet Massinate poolt Näoraamatusse lisatud videos samuti kaugvaates paistab.
Õhtune oleng oli meeleolukas, eriti teeb rõõmu, kui omad mehed võidu koju toovad ja saavad ise nentida, et nii mõnusalt ja rahulikult sai üritust võetud. See näitab, et Tarvitet Massinate Väljasõit on üritus, kus ei pea võidu saamiseks olema kiire ja vihane
Meie seltskonna ühispilt teede lahknemisel - pühapäeva pärastlõunal Haapsalu Selveris.
Taas väga hästi sujunud üritus - ainsaks lisasooviks on, et järgmisel korral lusikaseisusuppi jätkuks ka viimastele ekipaažidele
Au ja kiitus korraldusmeeskonnale!