V8 Gazi mootori erinevused
#5

Surveastet tõstab kindlasti iga vähegi mootori elu tundev tegelane ja see enesestmõistetav.
Seda enam, et tänapäeval alla 95 bensiini ei müüda ja selle põletamine alla 8,5:1 surveastmega mootoris oleks raiskamine.
Üle selle on kindlasti võimalik aga siis peaks mootor ja eriti kaaned ning põlemiskamber olema väga korralikult tehtud ja karburaator ning süüde paigas.
Surveastmega 8,5 ei ole võimalik saada Gazi mootorit detoneerima, kuna süüte liialt varajaseks keeramine võtab juba jõudu maha ja liiga lahja seguga kaob jõud enne detoneerimist.
Küll aga on surveastmega 8,9 võimalik saada mootor detoneerima pisut liiga varajase süütega ja lahjapoolse seguga.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
V8 Gazi mootori erinevused - Autor: einota - 22-06-2015, 21:10 PM
RE: V8 Gazi mootori erinevused - Autor: 2715 - 22-06-2015, 23:54 PM
RE: V8 Gazi mootori erinevused - Autor: Tegelane5 - 23-06-2015, 20:05 PM
RE: V8 Gazi mootori erinevused - Autor: Romka - 23-06-2015, 08:35 AM
RE: V8 Gazi mootori erinevused - Autor: 2715 - 23-06-2015, 21:12 PM
RE: V8 Gazi mootori erinevused - Autor: alfredo - 04-03-2016, 22:02 PM
RE: V8 Gazi mootori erinevused - Autor: Kadjakas - 05-03-2016, 13:21 PM
RE: V8 Gazi mootori erinevused - Autor: alfredo - 05-03-2016, 14:56 PM
RE: V8 Gazi mootori erinevused - Autor: Edel - 05-03-2016, 20:32 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne