29-06-2015, 11:02 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-06-2015, 11:05 AM ja muutjaks oli 13piisab.)
...ja põrnika tagumise juhipoolse rattakoopa välisküljega ilmnes mul täpselt sama jama, mis esimesega - lisan pildi, millel olen kruvikeerajaga lahtise kihi maha kraapinud. Mõõtsin mahatulnud kihi paksust - on ca 0,4mm +/-0,05mm.
jätsin küsimust püstitades targu oma arvamuse avaldamata. Konsulteerisin eile ka maalriga ning ta arvas põhjuse sama olevat, mis ma ise: epokrundi alt puhastasin metalli kuivanud roostemuundurist ketaslõikuri terasharjaga. Koorunud kihi all on metall üpris peegel - 11krpm pöörlev terashari poleeris metalli nii siledaks, et epokrunt, mis töötab puhtalt mehaanilisele nakkele ei suutnud kinni jääda. Maaler viitas, et tema kasutab just poleerimise vältimiseks ise ainult nailonharju ning madalama pöördega riistu. Võtame õppust
mu masina muudel osadel õnneks sarnast jama pole - seal harjasin muundurijääke käsitrelli ja messingkettaga.
jätsin küsimust püstitades targu oma arvamuse avaldamata. Konsulteerisin eile ka maalriga ning ta arvas põhjuse sama olevat, mis ma ise: epokrundi alt puhastasin metalli kuivanud roostemuundurist ketaslõikuri terasharjaga. Koorunud kihi all on metall üpris peegel - 11krpm pöörlev terashari poleeris metalli nii siledaks, et epokrunt, mis töötab puhtalt mehaanilisele nakkele ei suutnud kinni jääda. Maaler viitas, et tema kasutab just poleerimise vältimiseks ise ainult nailonharju ning madalama pöördega riistu. Võtame õppust

mu masina muudel osadel õnneks sarnast jama pole - seal harjasin muundurijääke käsitrelli ja messingkettaga.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"