29-06-2015, 11:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-06-2015, 11:53 AM ja muutjaks oli taavi.)
(29-06-2015, 00:29 AM)linnuke Kirjutas:(28-06-2015, 21:32 PM)taavi Kirjutas: tuttav käib iganädalaselt tln-kur leafiga ja ta rääkis, et laeb 1 kord ristill ja teine kord sadamas ja siis kuressaares laseb uuesti aku täis ja siis samamoodi tlna tagasi. Teine tuttav tuli elektri-kiaga (mingi linnamaasturisarnane) tlnast otse virtsu ja laadis siis alles. Teslaga peaks vist sõitma otse ära, ei mingit laadimist selle vahemaa peale.
OK Aga Mis juhtub talvisel ajal meie kliimas.Ilma raadiota,sideta GPS-ita.Ei hakka mainima isegi putka soojendust.![]()
![]()
![]()
x10000000)
sõidavad juba pikalt. LEAF omab näiteks ka hõõgpirne autos. aga mõelge nüüd kui palju tarbib raadio, kui palju pirn ja kui palju mootor. Need raadiod ja gps-id on köömes mootori tarbe kõrval. samuti soojendus, mis leafil on juba soojuspumba näol (imev soojendab otse, ilma pumbata) on üsna ökonoomne (suvel jahutamine võtab vaata et rohkem energiat kui talvel soojendamine). Ja 20 mintsa laadimist ei ole teglikult pikk aeg (tanklas turbodiislisse täispaagitäit tankides koos kätepesu ja peldikuotsaga on ka peaaegu samakaua aega). Kõik on valikutes kinni, hetkel sõidan ka hallmetallikdiisliga, kuna rohkemaks finantsi ei jätku
