29-06-2015, 12:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-06-2015, 14:16 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
edit: lisasin pildid ka manustena - algne server on hetkel miskipärast maas.
sel nädalal läheb põrnikas maalri kätte. Umbes sellisena (rattakoopad ja tiibade siseküljed on juba kattevärvi all):
![[Pilt: DSC_0090.JPG]](http://teet.luarvik.org/d/6835-2/DSC_0090.JPG)
esisillale tegin lõpuks ikka ise vaheflantsid ja istub "nagu ema süles". Muide akrüülhermeetikuga ei ole mõistlik vormi võtta - erinevalt silikoonist ei kuiva see suurema pätsina ära. Kaapisin nn vormiakrüüli ca nädal pärast "vormilaskmist" sodina välja.
kahjuks ununes esisilla vaheflantsidest enne paigaldust pilti teha. Pärast paigaldust nii palju, kui nende olemusest sellisel kujul aru saab:
http://teet.luarvik.org/v/p6rr/65/kereto...1.JPG.html
http://teet.luarvik.org/v/p6rr/65/kereto...9.JPG.html
koostisosadeks on 52mm siseläbimõõduga torujupp, 50mm välisläbimõõduga torujupp ja jupp 8x25mm latti.
uksed pidin ikka algupärased korda keevitama. Tugev kahe päeva töö... Juhiukse alumine osa sai üpris uus:
![[Pilt: DSC_0056_001.JPG]](http://teet.luarvik.org/d/6858-2/DSC_0056_001.JPG)
![[Pilt: DSC_0059.JPG]](http://teet.luarvik.org/d/6861-2/DSC_0059.JPG)
...ja ukse välisplekid said läksid keevituskuuma tõttu päris kenasse lainesse
tiivad käisid liivapritsis:
![[Pilt: DSC_0012_002.JPG]](http://teet.luarvik.org/d/6841-2/DSC_0012_002.JPG)
... ning tahtsid seejärel ikka ka siit-sealt keevitamist. Lausa ca kahe päeva jagu. Sültjad tagatiivad, mida esialgu prügiks pidasin said keevitamiste järel päris tugevad. Insenerid on ruumilise geomeetriaga neile asjaliku tugevuse andnud ning nt auku ussitanud kinnitusserv teeb need kohe pehmeks.
üks krunditavate asjade hunnik nägi välja selline:
paak ja luugid ei mahtunud kohe kuidagi sama kruntimisüritusega garaazhi rippuma.
uksetiftid on tehasest 7,95mm mõõdus. Varusin puurid mõõtudes 8,1, 8,2 ja 8,3. Lõpuks puurisin ikka juhiukse 9mm ning kõrvalistuja ukse 8,5mm peale - muudmoodi ellipsit ringiks ei saanud. Treial tegi vastavas mõõdus tiftid. Puurisin käsitrelliga ning kartsin selle tõttu nn sissekodeeritud loksu - tulem on aga uskumatult hea ja täpne. Tulemuse (esialgne) headus ei tohiks tulleneda värvist vms kiireltkuluvast "tihendist" tifti ja hinge vahel ehk siis peaks olema püsiv. Elame-näeme. Treimisssooned nühkisin kah 100 paberiga siledaks - ilma ei tahtnud tiftid minna.
hinged ja tiftid vävisin igaks-juhuks ka enne paigaldust:
![[Pilt: DSC_0007.JPG]](http://teet.luarvik.org/d/6873-2/DSC_0007.JPG)
...ja vist ongi kõik, mis vahepeal toimunud. Püüan enne masina maalri juurde viimist võimalikult palju komplekteerida. Nt mootor jms - ehk saab selle veel peale. Sõltub, kas esimese väntvõlli simmerlingi vahetus on "paari tunni töö" või tuleb mootor pooleks tõmmata. Tehnikat ma enne väikest sõitmapanekut torkida ei taha - see välistaks kohe masina liikumise käesoleval aastal. Suvel on ju ka muid asju kui garaazh ning viimasel ajal on põrnikaprojekt ikka üpris higimaiguliseks muutunud. Viimased 6 kuud on see põrnikas ikka päris palju tähelepanu saanud. 15dets 2014 lohistasin ta ju sellisena garaazhi: http://teet.luarvik.org/v/p6rr/65/kereto...lmistused/
puudu on ka salong. Nii alt, ülevalt kui istumise alt.
sel nädalal läheb põrnikas maalri kätte. Umbes sellisena (rattakoopad ja tiibade siseküljed on juba kattevärvi all):
esisillale tegin lõpuks ikka ise vaheflantsid ja istub "nagu ema süles". Muide akrüülhermeetikuga ei ole mõistlik vormi võtta - erinevalt silikoonist ei kuiva see suurema pätsina ära. Kaapisin nn vormiakrüüli ca nädal pärast "vormilaskmist" sodina välja.
kahjuks ununes esisilla vaheflantsidest enne paigaldust pilti teha. Pärast paigaldust nii palju, kui nende olemusest sellisel kujul aru saab:
http://teet.luarvik.org/v/p6rr/65/kereto...1.JPG.html
http://teet.luarvik.org/v/p6rr/65/kereto...9.JPG.html
koostisosadeks on 52mm siseläbimõõduga torujupp, 50mm välisläbimõõduga torujupp ja jupp 8x25mm latti.
uksed pidin ikka algupärased korda keevitama. Tugev kahe päeva töö... Juhiukse alumine osa sai üpris uus:
...ja ukse välisplekid said läksid keevituskuuma tõttu päris kenasse lainesse

tiivad käisid liivapritsis:
... ning tahtsid seejärel ikka ka siit-sealt keevitamist. Lausa ca kahe päeva jagu. Sültjad tagatiivad, mida esialgu prügiks pidasin said keevitamiste järel päris tugevad. Insenerid on ruumilise geomeetriaga neile asjaliku tugevuse andnud ning nt auku ussitanud kinnitusserv teeb need kohe pehmeks.
üks krunditavate asjade hunnik nägi välja selline:
paak ja luugid ei mahtunud kohe kuidagi sama kruntimisüritusega garaazhi rippuma.
uksetiftid on tehasest 7,95mm mõõdus. Varusin puurid mõõtudes 8,1, 8,2 ja 8,3. Lõpuks puurisin ikka juhiukse 9mm ning kõrvalistuja ukse 8,5mm peale - muudmoodi ellipsit ringiks ei saanud. Treial tegi vastavas mõõdus tiftid. Puurisin käsitrelliga ning kartsin selle tõttu nn sissekodeeritud loksu - tulem on aga uskumatult hea ja täpne. Tulemuse (esialgne) headus ei tohiks tulleneda värvist vms kiireltkuluvast "tihendist" tifti ja hinge vahel ehk siis peaks olema püsiv. Elame-näeme. Treimisssooned nühkisin kah 100 paberiga siledaks - ilma ei tahtnud tiftid minna.
hinged ja tiftid vävisin igaks-juhuks ka enne paigaldust:
...ja vist ongi kõik, mis vahepeal toimunud. Püüan enne masina maalri juurde viimist võimalikult palju komplekteerida. Nt mootor jms - ehk saab selle veel peale. Sõltub, kas esimese väntvõlli simmerlingi vahetus on "paari tunni töö" või tuleb mootor pooleks tõmmata. Tehnikat ma enne väikest sõitmapanekut torkida ei taha - see välistaks kohe masina liikumise käesoleval aastal. Suvel on ju ka muid asju kui garaazh ning viimasel ajal on põrnikaprojekt ikka üpris higimaiguliseks muutunud. Viimased 6 kuud on see põrnikas ikka päris palju tähelepanu saanud. 15dets 2014 lohistasin ta ju sellisena garaazhi: http://teet.luarvik.org/v/p6rr/65/kereto...lmistused/
puudu on ka salong. Nii alt, ülevalt kui istumise alt.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"