Vana 125 küsimusi (M-1-A , K-125 ...)
#4

(01-07-2015, 01:01 AM)rainer Kirjutas:  Veel äkitse kellegi poolt midagi pakkuda/täpsustada/juhatada ?

R

Minul oleks küll! Aga mis küsimus oli?

Olgu, see oli väike nali! Aga võrr oleks minu arvates mõttekas osta võimalikult komplektne, siis on tulemus kergem ja kiirem tulema, vb ka odavam. Vähemalt on see vanatehnika puhul nii, vanatehnika puhul oleks vahel isegi odavam osta juba valmis "restoreeritud" isend. Antud teema objekt aga ei ole paraku "päris vanatehnika", vaid masstoodetud ja ülilevinud artikkel, nagu klassikud armastasid siin foorumis varemalt kirjutada. Sellise toreda võrri puhul eelnev jutt ei pruugi kehtida, kui on annet, aega ja tahtmist ning ka õnne, siis võib selle võrri tükid ka ükshaaval ja odavalt kokku korjata. Mina hindadest üldiselt eriti midagi ei tea, pole ma eriline kaubatundja ega raamatupidaja. Üldiselt on selliseid suhteliselt komplektseid võrre ikka Tagadi restauraatorite päeval (või mis pagana üritus see oligi?) pakkuda olnud, mis hinnaga, ei tea, selge on see, et erinevate hindadega, erinevad masinad ja erinevas seisukorras.
Väga laias laastus on nende 3-käiguliste 125 ccm tsiklite tükid omavahel asendatavad ja vahetatavad, muidugi erinevusi on, seda lisan igaks juhuks, et mõni targem õiendama ja parandama ei hakkaks või hoidku jumal - veel siia teemasse midagi postitama ei hakkaks! (pika punase keelega kollane mull) - ehk väike iroonia, aga mul emotikonid on rikkis!
Olen ka varem mitu korda siin foorunmis kirjutanud, et minu jaoks on nende võrride juures 2 peamist probleemi väntvõll ja tagaratta ketiratas. Need detailid pole tehase poolt mõeldud remontimiseks, vaatamata sellele neid muidugi saab remontida aga see on märksa keerulisem kui kokakoolaga summuteid töödelda.
Ja klassikud kindlasti lisaksid siia tavakohase "musta karbi jutu", mis Kovrovi tehase tsiklitel elektrit vaos hoiab ja töötleb, aga üldse oleks lihtsam panna vahelduvvoolu genekas, pole akut ka vaja.
Noh, selle asjaliku jutu järgi peaksid võrri järgmiseks nädalaks kokku ja sõitma saama küll ja võid Saaremaale Unnik-moto kokkutulekule pläristada.
Muide, siin foorumis on üks lahke mees, kes teab, mis asjad maksavad ja kel on mitutuhat vanemat sorti tsiklit, aurumasinatest ja kukepiltidest rääkimata, sealhulgas üsna mitu 125-st võrri ka, see tore mees on ksf! Armex, aga hinnad on tal Võhma omad, suures linnas on elu kallis!
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Vana 125 küsimusi (M-1-A , K-125 ...) - Autor: rainer - 30-06-2015, 11:51 AM
RE: Vana 125 küsimusi (M-1-A , K-125 ...) - Autor: kass - 30-06-2015, 12:44 PM
RE: Vana 125 küsimusi (M-1-A , K-125 ...) - Autor: rainer - 01-07-2015, 01:01 AM
RE: Vana 125 küsimusi (M-1-A , K-125 ...) - Autor: kass - 01-07-2015, 10:32 AM
RE: Vana 125 küsimusi (M-1-A , K-125 ...) - Autor: rainer - 01-07-2015, 12:20 PM
RE: Vana 125 küsimusi (M-1-A , K-125 ...) - Autor: kass - 01-07-2015, 13:40 PM
RE: Vana 125 küsimusi (M-1-A , K-125 ...) - Autor: Armex - 02-07-2015, 11:12 AM
RE: Vana 125 küsimusi (M-1-A , K-125 ...) - Autor: kass - 02-07-2015, 12:39 PM
RE: Vana 125 küsimusi (M-1-A , K-125 ...) - Autor: rainer - 27-07-2015, 00:10 AM
RE: Vana 125 küsimusi (M-1-A , K-125 ...) - Autor: kass - 27-07-2015, 09:47 AM
RE: Vana 125 küsimusi (M-1-A , K-125 ...) - Autor: rainer - 27-07-2015, 17:40 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne